Hoofdpijn na een mk

Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben heb ik afgelopen zondag een mk gehad. Nu heb ik iedere avond na het eten flinke last van hoofdpijn. Zelfs een paracetamolletje ( of 3) werkt niet.
Is dit normaal????????
Ik wordt er helemaal niet goed van zeg pppfffttt.
Verder gaat het heel goed met me en heb nergens meer last van. Het vloeien was donderdagavond al weer over.

Liefs Gaby

hoi,

ik had woensdagnacht erge krampen en donderdagavond kreeg ik verschrikkelijke hoofdpijn. Maar dit was na een paracetamolletje weer over. Ik denk dat het voornamelijk van de stress komt. Dan krijg ik het namelijk. En we krijgen nu wel heel wat voor onze kiezen, dus ik kijk er niet van op. Probeer wat te ontspannen, wat makkelijker gezegd is dan gedaan, ik weet het. Succes!

liefs Kyra

Hallo Gaby en Kyra
Ik heb met kippevel jullie verhalen gelezen. Dan weer besef ik weer wat ik toen ook meemaakte. En jullie kind(eren), wow hoe lief die dan zijn zeg!! Ja, dit ging even door mijn botten hoor....
Die hoofdpijn is een combinatie van stress en hormoonverandering. Als je net zwanger bent heb je ook soms last van hoofdpijn en wordt veroorzaakt door de hormonen. Nu dus ook. En als geen ander weet ik wat hoofdpijn is want een paracetamol helpt mij vaak ook niet. Rust is heel belangrijk. Denk niet; ik wil wat doen, afleiding oid, maar neem echt je rust. Ook al voel je je weer klaar voor alles, bouw het dan langzaam op. Meerdere zullen dit met me eens zijn. Ik wil jullie echt heeeeel veel sterkte wensen en geef die kids van jullie maar een extra knuffel dat hebben ze wel verdiend!

liefs Costa

Terug
Bovenaan