hoofdpijn tijdens bevalling

ik ben iemand die vaak last heeft van hoofdpijn tijdens lichamelijke inspanning. Ik vraag mij af hoe dat gaat tijdens de bevalling (over lichamelijke inspanning gesproken ...). Heeft iemand daar ervaring mee, of verhalen over gehoord?

Ik ben benieuwd!

hoi hoi

Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik had bij zware inspanning altijd last van zware Hyperventilatie aanvallen en ook hoofdpijn dus was erg bang dat ik dat tijdens de bevalling ook zal krijgen.
Toen ik op het punt stond om te bevallen ben je eigenlijk zo van de wereld en leef je echt alleen in je eigen wereldje dat ik daar helemaal geen last van had omdat je alleen maar bezig bent met het kindje te wereld te laten komen en niet met alle andere kwaaltjes dat komt allemaal achteraf.
Bij mij helaas de nacht na de bevalling toen had ik wel hoofdpijn maar dan keek ik naar dat wondertje naast me en dacht ik maar weer dit had ik er wel voor over.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Nog heel veel succes met je zwangerschap en bevalling natuurlijk

groetjes ilona

hoihoi,
ik heb tijdens de bevalling ook geen hoofdpijn gehad, je bent zo bezig met die bevalling en dat kindje en zo in je zelf. De hoofdpijn kwam bij mij ook pas een paar dagen later in de kraamweek.
sterkte de komende tijd
lies

Terug
Bovenaan