Hoofdpijn, verkouden

Dames ik wil dit even kwijt ben 12+4 weken zwanger dit is m’n tweede zwangerschap en ik heb nu echt kwaaltjes zoals continu hoofdpijn. Ga ermee naar bed en sta er ook mee op en m’n nek doet ook zeer en als ik hoest doet het ook pijn in m’n hoofd. Huisarts gebeld die zei je mag best paracetamol innemen maar dat helpt niet nu kreeg ik te horen dat ik ibuprofen mag van 200 mg 3 maals!! En ik heb geen Corona ben gevaccineerd en heb mij denk om de dag getest dit speelt al vanaf vorig week!

Wie herkent dit ?
 
hoofdpijn is een typisch symptoom van zwangerschap..
ik heb het tot de 16 weken elke dag gehad. ook extreem. paracetamol en verder rust.. helaas even erdoorheen
 
Ik betwijfel eerlijk gezegd of je ibuprofen mag, dat wordt toch behoorlijk afgeraden in de zwangerschap. Misschien even de verloskundige bellen om te vragen of dit mag? Een enkele keer eentje zou ik me niet zo druk om maken, maar 3x per dag terwijl dit eigenlijk niet 'veilig' is voor zwangeren lijkt me wat eng..

Sterkte!
 
Gebruik van ibuprofen wordt sterk afgeraden ivm risico op aangeboren afwijkingen.
Je kan ook een afspraak maken met de fysio, die kan heel goed nekpijn en hoofdpijn klachten behandelen.
Hoofdpijn is typische kwaaltje maar kan ook zeker door spierspanning in de nek worden veroorzaakt.

Als ik jou was zou ik het houden bij paracetamol en verder advies inwinnen bij verloskundige of fysiotherapeut.
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan