hoofdpijn! wel of niet zwanger????

A

Anoniem

Guest
Hallo daar,

wie heeft hier ervaring mee? We proberen al een tijdje zwanger te worden van de tweede, maar tot op heden nog geen resultaat. Afgelopen dinsdag ben ik gewoon ongesteld geworden, dit duurde echter korter dan normaal, zo'n 2,5 dag, maar was qua hoeveelheid de eerste 2 dagen wel zoals normaal. Alleen heb ik al sinds die tijd hoofdpijn, nu dus al 5 dagen. Voorheen had ik ook wel eens hoofdpijn als ik ongesteld was, maar dat was eigenlijk alleen de eerste dag. Nu heb ik het dus nog steeds terwijl ik niet meer ongesteld ben. Zou dit misschien toch iets met zwanger zijn te maken kunnen hebben??????

Groetjes,
Inky

hoi,

of de stress of het wel of niet lukt.....
er is maar 1 manier om erachter te komen.... doe een test(haal er meteen 3 bij mij was de eerste neg ,maar een paar dagen later pos.)  
enne.... laat je ons niet in spanning maar ff weten hoe of wat??

sterkte
gr brenda

Hoi Inky,
Ik kan me goed voorstellen dat je hoopt alsnog zwanger te zijn.
Het lijkt me helaas niet, je bent toch 2.5 dagen ongesteld geweest. Als je een beetje bloed verliest, kan het een innestelingsbloeding zijn. Dit is (volgens mij) niet zo veel als echt ongesteld zijn. Misschien komt je hoofdpijn wel voort uit spanning....

Maar ja, ik ben natuurlijk geen arts en de natuur doet rare dingen. Als je natuurlijk zeker wilt weten of je zwanger bent, moet je gewoon een test halen. Wie weet......

Heel veel succes, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn....

liefs Wendy

Terug
Bovenaan