Hoofdpijn

<p>Momenteel ben ik 9 weken zwanger. Ik heb al aantal weekjes zo'n ontzettende hoofdpijn tussen/boven mijn ogen. Echt verschrikkelijk. Mijn hoofd voelt zo zwaar.</p><p>Hoort dit erbij? Wie had dit nog meer?</p>

Ik had ook verschrikkelijke hoofdpijn vooral in de avond en ik het weekend tijdens mijn eerste trimester. Ik bleek een Hb te hebben wat aan de lage kant was (niet eens te laag) en de verloskundige rade Floradix aan. Heb er een tijdje mee gewacht omdat ik dacht dat het vanzelf wel minder zou worden maar ben ermee begonnen en sindsdien geen hoofdpijn meer gehad! Ik heb ook inmiddels veel andere vrouwen gehoord die ook last gehad hebben van hoofdpijn. Bij zorgen of twijfels natuurlijk gewoon aan je verloskundige vragen! 

Succes en een goeie zwangerschap toegewenst!

Dankje! Bij 11 weken heb ik uitgebreide intake en dan prikken ze volgens mij ook op vanalles. Mijn bloeddruk was wel goed. Floradix heb ik wel hier thuis liggen, nog van paar maanden geleden

Dit kan ook zijn van de hormonen in je lichaam. Die kunnen ook hoofdpijn veroorzaken heb het tot week 17 dagelijks gehad en nu is het rustig gelukkig.

Terug
Bovenaan