Hoofdpijn

<p>Heeft er hier iemand ook zoveel last van hoofdpijn? Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap al regelmatig enorme hoofdpijn boven mijn ogen... Ik ben nu ruim 25 weken zwanger.</p>

[quote quote=10156607]Is wel een kwaaltje. Drink je genoeg water? Dat hielp bij mij vaak wel toen ik zwanger was[/quote]
Ik drink wel voldoende! 
Kwaaltje weet ik inderdaad, maar zolang zovaak?

Hoi!
ik heb er ook heel lang last van gehad. Eerste trimester echt dagen lang. Kon der niet van slapen. Toen alle kwalen rond de 18 weken gingen afnemen ook de hoofdpijn dacht ik laat ik nu ook maar stoppen met de davitamon mama. Maar ik kreeg toch in eens weer super veel hoofdpijn en ben ze weer in gaan nemen samen met pilletje voor mijn ijzer.  Op verzoek van de vk en het gaat tot nu toe weer prima. Moet zeggen, neem ook veel meer mijn rust, drink en eet ook weer beter. Dat zal ook geholpen hebben. Sterkte het is een vervelende kwaal maar bespreek het sowieso met je verloskundige! 

Misschien nog even je ogen laten meten bij een opticien? Ik merk dat ik sinds mijn zwangerschap mijn bril non stop draag terwijl dit voorheen alleen in de avond met tv kijken of autorijden was. Ik krijg dus zonder mijn bril erge hoofdpijn omdat mijn ogen zo hard moeten werken om het te compenseren. 
Weet niet of dat het zou kunnen zijn bij jou maar wellicht het proberen waard? 

Terug
Bovenaan