Hoofdpijn

<p>Hoi meiden! </p><p>Wie ervaart hoofdpijn als zwangerschaps symptoom? </p><p>Ik heb nu al 5 dagen elke ochtend hoofdpijn met vlagen en gaat op een gegeven moment weg. Als ik ongesteld moet worden heb ik echt migraine 1 dag ervoor of de dag zelf. En nu is het meer een doffe duf achtige hoofdpijn. Wij zijn nu 6 maanden bezig om zwanger te worden voor ons eerste kindje.</p><p>(Heel soms heb ik 1 sec een speldenprikje gevoel in mijn onderbuik, verder nergens last van)</p><p>ik heb een onregelmatige cycles, ik zou vandaag ongesteld kunnen worden maar ook maandag pas. Thanks alvast voor jullie ervaringen te delen met me!</p>
 
Hi Naaad, 
Ik heb de laatste dagen ook last gehad van een rare hoofdpijn en nog wat andere kwaaltjes.. Daarom heb ik gister en vanochtend een test gedaan met beide hele lichte streepjes. Gister dacht ik nog misschien zie ik wat ik wil zien maar vanochtend nog steeds een hele lichte maar wel goed zichtbaar.
Maandag pas mijn NOD dus ik blijf gewoon testen de komende dagen.. en als ik jou was zou ik dat ook gaan doen. Als je ergens tussen vandaag en maandag ongesteld zou moeten worden dan kun je denk ik wel iets zien op een test.. 
 
 
Licht streepje is zwanger toch?!!! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd hihi!
fijn om te horen dat je ook zulke kwaaltjes hebt. Alleen in durf niet te testen, bang voor een te vroege negatieve test... wel leuk dat we gelijk lopen qua NOD!
 
Ik durf juist nog niet te denken dat ik zwanger ben! Vind het zo onwerkelijk.. heb net voor de zekerheid nog 4 testen gekocht dus ik blijf testen tot dat de streepjes donker zijn haha! 
Vind je de onzekerheid niet heel irritant? Ik heb dan liever een negatieve test dan niet weten waar ik aan toe ben.. En daarnaast, je kunt vandaag negatief testen en morgen ineens positief maar dan kun je het voor die dag eventjes uit je hoofd zetten. Natuurlijk per persoon verschillend maar mij gaf het echt rust. 
 
Jaa daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Want als het negatief zou zijn dan zet ik het uit mijn hoofd en wacht ik rustig de menstruatie af. En nu is het gewoon elke bij na het plassen durf je niet te kijken met het afvegen haha! Misschien toch als er nog niks is, morgenochtend testen....
en ik weet zeker dat jij wel zwanger bent hihi!
 
Gewoon morgen ochtend direct een test! Of je leeft op een roze wolk of je kunt gewoon verder met je dag zonder de hele tijd te denken wat als wat als.. ik werd daar echt gek van. 
Vorige maand heb ik ook 2 dagen voor mijn NOD getest, negatief. Logisch ook omdat we pas begin januari zijn begonnen maar toch eigenwijs even testen. Maar toen heb ik het uit mijn hoofd kunnen zetten, heerlijk gevoel hoor! 
Succes! Ik ga voor je duimen :):) 
 
Thanks! Heb bijna elke dag al een week lang ook zo heel af en toe een mini steekje. En vandaag weer, dan denk ik van ja je wordt sws ongesteld. Maarja ik lees en hoor ook vaak van andere dat zwangerschaps symptomen veel op menstruatie klachten lijken. Thanks!
 
Nou heb getest en tis negatief! Had met een normale test gedaan en geen vroege ofzo.
heb vannacht en gisteravond weer van die steken gehad die in al sinds 11 feb om de dag heb.... alleen nu minder en zachter. En weer vanmorgen hoofdpijn. De steken die ik voel heb ik nooit als menstruatie klachten. Dus ben erg benieuwd. 
 
Terug
Bovenaan