Hoofdpijn

<p>Hadden jullie richting het einde van de zwangerschap ook zoveel last van hoofdpijn? Het zit echt zo aan een kant boven het oog (wisselt tussen links/rechts).</p><p>36+1w.</p>

ja..... ik had hoge bloeddruk.. niet eens heel hoog maar week wel af van wat ik die weken er voor had! zou je vk even vragen voor controle en evt. urine test op eiwitten.
ik werd toen ingeleid om zwangerschap vergiftiging te voorkomen

[quote quote=10188131]ja….. ik had hoge bloeddruk.. niet eens heel hoog maar week wel af van wat ik die weken er voor had! zou je vk even vragen voor controle en evt. urine test op eiwitten. ik werd toen ingeleid om zwangerschap vergiftiging te voorkomen[/quote]
Ze hebben vanochtend mijn bloeddruk gemeten. Die was 123/88. Iets hoger dan normaal maar nog binnen de normaal waarden. Ik was ook naar het ziekenhuis gelopen dus dat zal ook wel meegewerkt hebben.

[quote quote=10188131]ja….. ik had hoge bloeddruk.. niet eens heel hoog maar week wel af van wat ik die weken er voor had! zou je vk even vragen voor controle en evt. urine test op eiwitten. ik werd toen ingeleid om zwangerschap vergiftiging te voorkomen[/quote]
Hoe was die van jou?

uuuhm ook zoiets.. niet giga hoog dacht onderdruk 90.  en weken daarvoor 77 elke x t zelfde... 
maar met die 90 hoofdpijn en strakke buik gevoel

Dat is spanningshoofdpijn en houd op als de spanning op je spieren in met name je nek ontspannen. Houding speelt hierin een grote rol. Ik heb hiervoor cesar therapie gehad dat is een soort fysio maar dan gericht op houding en word vergoed door je verzekering. Heeft bij mij het geheel weggenomen.

Terug
Bovenaan