hoofdpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Sinds een poosje lees ik mee op dit forum. Erg interesant!
Nu heb ik een vraag : Sinds eind december ben ik met de pil gestopt en sinds die tijd heb ik erg vaak hoofdpijn (daarvoor eigenlijk nooit last van gehad). Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Op internet kan ik weinig vinden hierover.

gr.
Beertje

Hoi Beetje,

Ik heb vaak dat als ik mijn menstruatie verwacht last van hoofdpijn. Ik denk dat het te maken heeft met de hormonen. Ik heb het ook al eens eerder gehad en omdat je stopte met de pil is je lichaam weer hormonen aan het aanmaken waardoor jij dus hoofdpijn krijgt (denk ik). Maar als je er te veel last van hebt zou ik ff naar de dokter gaan.

Succes ermee, liefs Maud

hoi beertje
ik ben ook in december gestopt met de pil en ik heb ook last van hoofdpijntjes.
mn huisarts zei dat dat kwam doordat je lichaam nu zelf zn hormoonhuishouding weer moet regelen. mar langer dan 3 maanden mag dat niet duren
groetjes en succes

Ik ben in september gestopt met de pil en heb ook vaak hoofdpijn. Mij is verteld dat dit zoals bij inky komt door hormonen en dit na een half jaar over moet zijn.
Groetjes kaatje

Bedankt voor jullie reakties, ik ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft !

groetjes
Beertje

Hoi Beertje,

Ik ben in januari gestopt met de pil en ik heb regelmatig last van hoofdpijn. Totdat ik jouw berichtje las, wist ik niet waar die hoofdpijn vandaan kwam!

Ik ben nu weer een stuk wijzer geworden! Toch wel erg handig zo'n forum.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan