Hoofdpijn

<p>Hallo, </p><p>Ik ben op dit moment bijna 15 weken zwanger heb niks te klage n want ik heb echt nergens last van gehad de afgelopen weken op een beetje moeheid in de avond na. Nu sinds 1 week heb ik erg veel last van hoofdpijn. Het is aan 1 kant van t hoofd.. En wordt gewoon misselijk van de hoofdpijn. </p><p>Iemand de goude tip? Van de week bloed geprikt.. Alles was goed dus kom ook niks tekort ofzo.</p><p>Ik slaap ook ineens een stuk slechter ben al om 4 a 5 uur klaar wakker.. </p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen </p><p>Groetjes</p><p>Monna</p>

Vervelend hè! Heb er zelf ook last van. Gelukkig is het ondertussen al een stuk minder (ben nu 20 weken). Mijn verloskundige zei dat wanneer je bloeddruk goed is en je minimaal 1,5 tot 2 liter drinkt per dag en je hebt dan nog last van hoofdpijn, dan is het helaas een zwangerschapskwaal. Wanneer je er echt veel last van hebt, mag je gewoon paracetamol nemen. Succes! 

Hii,
Ik heb hier rond de 15 weken ook heeel erg last van gehad! Na 2  weken werd het minder. Ben nu ruim 17 weken zwanger en heb en heb er nauwelijks last meer van.
Helaas wel van het klaar wakker zijn om 5 uur? Zoals nu op dit moment... 
Hopelijk word het snel beter! 

Terug
Bovenaan