hoofdpijn

Ik heb de laatste dagen hele ferme steken door mijn hoofd op steeds dezelfde plek,daarna zware hoofdpijn en soms vlekken dus een vlakje wat geen zicht heeft voor mijn ogen ik heb dit mooit gehad en ben nu 19 weken zwanger.Ik heb de dokter al gebeld die belt me vandaag terug maar zijn er vrouwen die dit kennen????
 
Hoi janny

Ik ben zelf ook ruim 19 weken zwanger, en heb het idee dat ik mijn ogen meer moet inspannen en daar door af en toe zwarte vlekjes zie en daarbij dus ook een hoofdpijn heb, in het begin van de zwangerschap heb ik ook heel erg last van hoofdpijn gehad maar anders dan nu. Ik ben benieuwd wat de dr. zegt tegen je
Groetjes joyce
 
Het klinkt als migrane. Ik hoop het niet voor je want er is weinig aan te doen als je zwanger bent zelf ben ik de hele zwangerschap migrane vrij maar 4 a 5 dagen na de bevalling heb ik een dan hele zware.
 
Ik heb weleens een iris ontsteking gehad, en dat waren dezelfde verschijnselen. Een gedeelte was onzichtbaar als ik recht vooruit keek. omgekeerde tunnelvisie...
Ga naar de dokter meid!
 
Klinkt inderdaad als migraine - heb dit zelf ook (altijd gehad al) Ik had gehoopt dat het tijdens de zwangerschap af zou nemen maar helaas. Als ik echt zo'n hoofdpijn heb neem ik een paracetamol zetpil 1000mg. Ik heb dit nagevraagd bij de apotheek en dat mag. Wat ook werkt (bij mij) is op bed gaan liggen met een koud washandje op mijn voorhoofd. Misschien heb je er wat aan. Succes
 
Terug
Bovenaan