hoofdpijn

ik heb nu ik zwanger ben best veel last van hoofdpijn,erg vervelend want ik wil nu liever geen pijnstillers slikken,en eigenlijk ben ik ook nooit zo op homeopatische prut,maar misschien toch een optie nu...iemand van jullie hier ervaring mee? of andere middeltjes tegen hoofdpijn,want als ik het eenmaal heb is het niet zomaar weg met een uurtje rust...

groetjes claudia
 
Hoi Claudia,

Wat vervelend, die hoofdpijn.
Ik snap dat je liever geen pijnstillers wilt slikken, en dat is ook heel verstandig. Maar als het écht ondraaglijk wordt is een paracetamol heus nog niet zo slecht.
Ik zou het ook als uiterste redmiddel gebruiken, maar het zeker niet uitsluiten!
Je zegt zelf al dat een uurtje rust niet voldoende is, dat was de andere tip van me...hihi.
Ik hoop dat je nog andere reacties krijgt.

Geniet verder van je zwangerschap!

Liefs, Jaine
 
ik had in het begin ook heel veel hoofdpijn.
ik mocht van de vk wel een paracetamol pakken en dat heb ik wel ns gedaan omdat het niet uit te houden was.
maar ze zei ook dat ik veeeeel meer moest drinken! ik moest bij wat ik normaal deed drinken nog ns 8 glazen water per dag drinken...ik vond dat veel, want dan zat ik helemaal de hele dag op de wc.
maar je nieren zeuren gewoon om extra veel vocht. en die hoofdpijn in daar de oorzaak van; je bent eigenlijk aant uitdrogen zeg maar.
mijn urine was ook vrij donker, je moet echt zorgen dat je urine bijna water is.
ik drink nu veel meer en heb geen hoofdpijn meer.
groetjes van sandy
 
Misschien een gekke tip, maar het proberen waard omdat het geen echt medicijn is.
Het schijnt zo te zijn dat in kersen een stofje zit dat op aspirine lijkt. Bij onderzoek naar reuma is ontdekt dat kersen eten pijnverlichting gaf.
Je kunt het eens proberen met hoofdpijn of dat ook verlichting geeft. Ik heb zelf het idee dat het wel helpt. Porties van ongeveer 125 gram. Anders: ze zijn sowieso erg smakelijk, dus in zoverre geen miskoop.

En verder: van de week had ik ook hoofdpijn en ben gewoon op bed gaan liggen. Na een uur of anderhalf was het over.
Dus: gewoon uitzoeken wat helpt bij jezelf!
 
hi claudia, wat bij mij helpt is het maken van lavendel compressen. Je pakt 2 grote plukken watten daar druppel je lavendel olie op, daar om heen wikkel je wat gaas uit de verbrand trommel.
Ga lekker rustig zitten met ontspannend muziek en leg de compressen op je oog (kijk uit dat de olie niet in je ogen lekt) Na 20 minuten is je hoofdpijn weg. Hoop dat je er iets aan hebt!!!
Groetjes Moniek
 
Terug
Bovenaan