hoofdpijn!

hoi allemaal!
Ik had een vraagje.. ik heb sinds vanmorgen zo hevige hoofdpijn! En alleen aan de rechterkant van mn hoofd egt niet normaal meer.. ik merkte ook als ik mn arm om hoog doe en dan weer naar beneden dat mn arm koud en warm word, ik moet wel zegge dat ik last heb gehad van paniek aanvallen en dat ik me dus heel snel druk maak, maar kan iemand mij gerust stellen ...?

Liefs chantal s 18 wkn
 
hallo ik had hetzelfde gehad maar dan drie dagen achter elkaar barstende hoofdpijn ik had er geen echte paniek aanvallen bij maar wel dat ik nix kon verdragen ik ben elke keer gaan rusten en later was het ook wel verdwenen.mischien omdat je je druk maakt ergens om of te veel spanning mischien dat het daar aan ligt mischien ik heb er verder nix voor genomen.
 
Hoi,

Ik heb vorige week zo'n 5 dagen achter elkaar last gehad van hele zware hoofdpijn. Het is echt een kwaal die erbij hoort. Als je het echt even niet meer trekt kan je er best een paracetamol tegen innemen. Bij mij nam de pijn dan gelijk af en kon ook ff lekker slapen.
Hopelijk is het snel over.

Groeten Danielle, 17 weken, 5 dagen
 
He chantal!
Maak je maar niet te druk,mijn buurvrouw had ook steeds bij haar zwangerschap last van hoofdpijn.
En dat last van je arm herken ik wel heb ik ook heel erg gehad toen ik zo'n last had van paniekaanvallen.Doe het gewoon even wat rustiger aan.
liefs mirelle
 
Terug
Bovenaan