Hoofdpijn

Hallo zwangeren,

Ik ben onlangs gestopt met de pil en heb a.s. maandag mijn nod. Nu heb ik een vraag ik heb echt nooit hoofdpijn en nu al voor de tweede dag. Kan dit een teken zijn voor een eventuele zwangerschap??? Wie kent dit?
Gr.
Biate
 
Het kan natuurlijk te maken hebben dat je gestopt bent met de pil. Ook kan het zijn dat je ongi onderweg is en dat je daardoor hoofdpijn hebt. Ik zelf ben nu ook 1 maand van de pil af en heb ook dezelfde klachten. Ik zou gewoon even afwachten tot je ongi en mocht deze uitblijven of anders zijn dan normaal, dan kun je misschien beter een testje halen.
 
Nee joh, zo vroeg merk je nog helemaal niets. Je maakt je gewoon druk ivm de NOD en daarom krijg je hoofdpijn. Al die verschijnselen op zich zeggen helemaal niets. Het heeft dus geen zin om bij ieder kwaaltje te gaan denken: zou het,..... Totaal nutteloos. Het uitblijven van je menstruatie en een postieve test: daar heb je wat aan!!!
 
Goh 3e anoniem, ten eerste maak ik me niet druk om mijn nod, ik vraag gewoon dat het iets kan zijn. Enneh er zijn mensen die voor de nod niets voelen er zijn voldoende die al voor de tijd verschijnselen hebben. Het spijt me wel volgens mij is dit een forum waar je alles mag vragen. Ik ben niet onnozel heb ook wel in de gaten dat een positieve test de meeste zekerheid geeft. Maar toch aardig dat je nog de moeite neemt om te antwoorden...
 
Hoofdpijn op zich kan vanalles betekenen, het kan door stress komen, verdriet, verstopte neusholtes, PMS, griep, enz enz.

Ik denk dat er helaas niks anders op zit dan wachten tot je ongesteld moet worden en als het dan uitblijft een testje doen.

groetjes, Jane31wk

 
ik vindt je wel heel erg vreg biate!
ik ben trouwens niet die derde anoniem maar weer een andere.
ik ben het wel met die anoniem eens. en trouwens wat jij zegt over het forum waar je alles mag vragen; verwijs ik je naar het ZWANGER WORDEN FORUM!
niet dat je hier niks mag vragen, maar als je nog niet echt zwanger bent denk ik dat je beter thuis hoort bij het zwanger worden forum dan hier.
en nog iets: dat hoofdpijn verhaal slaat echter helemaal nergens op!! ik heb zo vaak hoofdpijn!
als je pijn krijgt aan je dikke teen, dan moet je gaan nadenken.
groetjes en sterkte

ps een paracetamolletje doet wonderen tegen de hoofdpijn. en dat mag je ook hebben als je zwanger bent. mocht dat je volgende vraag zijn.

en in het vervolg niet meer zo katten ja! want die 3de anoniem had volkomen gelijk, aangebrande kip dat je bent.
 
Terug
Bovenaan