Hoofdpijn

Hoi ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb sinds 2 dagen erge hoofdpijn
ik heb afgelopen dagen niet echt goed gegeten kan dit de oorzaak van me hoofdpijn zijn?
 
Dat kan ook een oorzaak zijn ja, probeer wel goed te eten ook al is dat moeilijk als je hoofdpijn hebt (spreek uit ervaring). Eten is vooral nu belangrijk niet alleen voor jezelf maar ook voor je kindje.

Probeer anders kleine beetjes te eten, maar zorg wel dat je iets binnen krijgt.
 
Hoi,

Probeer in ieder geval veel te drinken, water is het best , het kan zijn dat je door het weinig eten van de laatste tijd, afvalt en daardoor heb je afvalstoffen in je bloed, dat kan die hoofdpijn veroorzaken, het kan echter ook een hoge of lage bloeddruk zijn, of je HB die wat hoog of laag is, Dat kan je bij de huisarts even laten checken!!

succes Jeanette
 
Hoi Kimm,

Het kan inderdaad door het slechte eten komen maar het is ook een bekende kwaal die bij de zwangerschap hoort. Toen ik 15 weken zwanger was heb ik zeker 4 dagen lang hele zware hoofdpijn gehad. Een paracetamolletje hielp gelukkig erg goed, Heb je dit al geprobeerd?
Verder kan je er weinig aan doen en hopen dat het heel erg snel over gaat.
Sterkte ermee.

Groeten Danielle, 29 weken
 
Hoi Kimm,
Het kan zeker de oorzaak zijn het slechte eten maar het is ook echt een kwaal die bij de zwangerschap hoort. Ik heb met 15 weken een dag of 4 heel zware hoofdpijn gehad. Een paracetamolletje hielp gelukkig erg goed, heb je dit al geprobeerd?
Verder kan je er weinig aan doen en maar hopen dat het snel over is.
Sterkte ermee.

Groeten Daniëlle, 29 weken
 
Ik heb rond die tijd in mijn zwangerschap ook een paar weken dagelijks heel veel hoofdpijn gehad. Ik denk dat het te maken heeft met de veranderende hormoonhuishouding. Meer vrouwen hebben tijdens de zwangerschap last van hoofdpijn. ik kreeg wel de tip om in ieder geval te zorgen dat je genoeg drinkt. Misschien helpt het.
Succes!
 
Dankje voor jullie reacties
ik heb afgelopen dagen heel veel geslapen en veel water gedronken en ik ben nu weer hoofdpijnvrij
Het is een opluchting om te horen van jullie dat het weer zo een kwaaltje is dat erbij hoort
 
Terug
Bovenaan