Hoofdpijn

Ik heb nu sinds een paar dagen hoofdpijn. Twee weken terug bleek mijn bloeddruk hoger te zijn, dan voor mij normaal is.

Nu heb ik achter mijn linker oog een stekende hoofdpijn., waarbij ik af en toe zwarte vlekken zie, en ik iets voel trekken in het oog.

Waarschijnlijk heeft dit niets te maken met mijn zwangerschap, maar heeft iemand van jullie dit wel eens gehad.

Miep
 
hallo ik heb met mijn zwangerschap de hele zwangerschap hoge bloeddruk gehad.
en waar bij mij er op gelet werd was of ik hoofdpij, zwarte vlekken, of vocht vast hield.
ik had het niet, maar het kan duiden op zwangerschap vergiftiging.
hoe het precies zit weet ik niet, omdat ik het niet heb gehad.
ik had alleen hoge bloeddruk.

succes.
ps wil je niet bang maken en hoop dat dat het niet is.
ik leef met je mee
 
Ik heb ook last van hoofdpijn achter mijn linkeroog. Dit krijg ik als ik te veel doe of mij lichamelijk inspan. Met mijn bloeddruk is niet mis, die is echt prima, dit heb ik door de hoofdpijn laten checken. Wanneer ik mijn gravitamon tabletten inneem, is er weinig aan de hand. Bij mij is het dus waarschijnlijk een te kort aan ijzer en/of foliumzuur. Aangezien jou bloeddruk hoger is kan je beter voor de zekerheid even langs de huisarts gaan of verloskundige.
 
Hoi,
dit klinkt als een migraine-achtige hoofdpijn. Zelf had ik dit maandelijks voordat ik zwanger werd. Invloed van hormonen dus.
Ik hoor dit ook weleens bij vrouwen die zwanger zijn!

Sterkte ermee,
groetjes Wilma
 
Mijn bloeddruk is juist altijd (ook als ik niet zwanger ben)aan de lage kant en ik heb wel dezelfde soort 'hoofdpijn'. Ik vind het meer 'oogpijn', duurt een paar/aantal minuten en dan trekt het weer weg, erg vervelend, zeker even laten checken, maar hoeft niet met je bloeddruk/zwangerschap te maken te hebben.
 
Hoi,

Niks ergs aan de hand hoor. Ik heb er namelijk ook last van en ik heb geen hoge bloeddruk. Het heeft te maken dat je moe bent. Dan kan je op een gegeven moment zo'n vervelend zwart stipje voor je ogen zien. Ook kan je ooglid wat trekken/trillen. Enige remedie, slaap voldoende. BTW het is niks om je zorgen over te maken.

Groetjes en succes!
 
Terug
Bovenaan