Hoofdpijn!!!

A

Anoniem

Guest
Aaaargh!!

Wie heeft er ook last van?

Al een week heb ik per dag vlagen van een hoofdpijn niet normaal. Terwijl ik volgens mij goed eet veel vocht drink etc.   Ik slik echter bewust geen paracetamol....

Hoi,

Ja erg herkenbaar. Vreselijk.... Normaal nooit last van, ik drink ook echt wel genoeg, erg lastig. Ik slik ook geen paracetamol. Het moet wel heel erg zijn wil ik wat slikken.

Suc6 ermee!

Groetjes, Jonna

Hoi,
Ik heb vandaag ook erge hoofdpijn maar mijn verloskundige zegt dat het geen kwaad kan om normale paracetamol te gebruiken.
Heb dit vannochtend ook gedaan anders is het niet uit te houden.
Groeten Barbara

Hoi,

Bij m'n eerste zwangerschap en deze ook had ik de eerste vier maanden hoofdpijn. De ene keer zuerende hoofdpijn de andere keer steken en bonken. Ik heb normaal zelden hoofdpijn. Gelukkig is het nu over.
Ik heb wel para's gebruikt, anders was het op sommige dagen niet uit te houden en ik heb er nog twee rond lopen.

Hopelijk gaat het bij jullie ook binnenkort over.

mo

Hoi

Ik heb er geen last van maar je mag gewoon paracetamollen slikken hoor!
Ik heb al een aantal periodes 3 maal daags 2 paracetamollen
mogen/moeten slikken en dat kan echt geen kwaad. Zowel huisarts,
verloskundige en gyneacoloog in ziekenhuis vinden het geen probleem.
Dus kwel jezelf niet langer!

Ik krijg er vooral in de middag last van. normaal slik ik weleens een aleve als het echt niet te houden is maar nu mag je dus alleen paracetemol en die houd ik helaas niet binnen.

Groetjes Roos

Ligt er wel aan welke paracetamollen je hebt, van 500mg mag je er maar 3x daags 1.

Liefs Annemarie

M'n hoofdpijn ging vandaag over in migraine. Toch maar paracetamol geslikt, was echt niet te harden!

Groejes, Jonna

Terug
Bovenaan