Hoofdpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi, hebben jullie ook zo'n last van hoofdpijn tijdens de zwangerschap?

Ik ben nu in verwachting van de 2de. En bij de eerste heb ik ook heel de zwangerschap last van hoofdpijn gehad.
Ben nu 16 weken en uitgerekend op 17-01-2007. Maar de hoofdpijn begint weer op te komen met vlagen.

Ik weet alleen niet of je paracetamol mag slikken. Probeer het te vermijden, want al die chemische troep kan nooit goed zijn voor je baby!

Groetjes Ellen

Lastig dat je tijdens de zwangerschap veel last van hoofdpijn hebt, heeft het ook te maken met vermoeidheid?
Verder word ik een beetje moe van de discussie over het gebruik van paracetamol, paracetamol is uitgebreid getest bij miljoenen zwangere vrouwen en bewezen veilig verklaard. Dit geldt voor de gewone paracetamol in een dosering van ong 4 tabletten per dag. Bij heftige hoofdpijn is zelfs 6 tabletten toegestaan (incidenteel). Dit geldt dus niet voor aspirine, codeine etc. heb je twijfels over medicijn gebruik raadpleeg dan de huisarts.

Hoi Ellen,

Vervelend hé die hoofdpijn als je zwanger bent?! Toen ik zwanger was heb ik ook erg veel hoofdpijn gehad. Met name de eerste 8 weken en rond 15/16 weken zwangerschap ook weer heel heftig. Paracetamol mag je gewoon slikken, heb ik destijds ook gedaan (in overleg met HA).
Sterkte ermee!

Groeten Landi

Hoi Ellen,

IK heb ook erg veel last van hoofdpijn. IK ga er mee naar bed en sta er mee op heel vervelend. Ik gebruik wel paracetamol al het te heftig wordt.(helpt alleen nooit). Ik ben trouwens uitgerekend op 16-01-07.Ik heb  even een vraagje aan jou. Ik ben een beetje onzeker wat betreft het groeien van mijn buik. Is er bij jou al iets te zien??? Bij mij helemaal niets alle kleding past nog. Ik kijk wel eens op zo een buikengallerij en als ik dat zie vraag ik me af of het allemaal wel goed zit. Ik hoop nog van je te horen. Bedankt

Groetjes Suus 1980

Hoi suus,

Je kunt inderdaad al een buik zien bij mij, maar ik ben ook al zwanger van de 2de. Vanaf 7 weken vond ik me broeken al niet lekker meer zitten.
Bij de vorige was dat rond de 10 weken.

Maar iedere vrouw heeft een ander lichaam. En ik kom van nature al vrij snel aan. En ben natuurlijk nu niet meer aan het lijnen, waardoor ik dus meer snoep. En het vet ook meer aanzet bij me buik en alle andere vrouwlijke vormen!

Groetjesssssss Ellen

Hoi Ellen.

Ik herken dit allemaal.
Ben 15 weken en 5 dagen zwanger.
En ik slik gewoon paracetamol hoor,kan geen kwaad.

Groetjes peggy.

Hoi Ellen,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal proberen niet zo onzeker te zijn. Ik ben ook niet slank van nature ik heb maat 42 maar het zal wel verschillend zijn per persoon wanneer er een buikje te voor schijn komt. Maar ik wil het zo graag laten zien aan de buiten wereld maar het komt niet echt. Ik was vandaag bij de verloskundige en die zei dat de stand van mijn baarmoeder goed was 2 vingers onder de navel en bij jou?? Het zal wel goed komen.

Veel liefs, Suus

Ha die Suus,

Ik heb ook helemaal geen geduld van mij mag heel de wereld zien dat ik zwanger ben.
Het ligt er ook aan wat ik aantrek. Bij een lange jurk of rok met shirt die lekker meerekken zie je het al heel goed. Maar bij een gewone joggingsbroek die ik aan moet rijgen anders zakt ie af dan zie je nog 2 buiken en kunnen de mensen nog twijfelen is ze nou dik of is ze zwanger.

Meestal bij de 20 ste week dan komt je buik boven je navel uit.
En dan begint ie pas echt mooi rond te worden!!!
En maakt het ook niet uit wat je aantrekt want dan is het echt duidelijk.
Ook kun je dan de buikbanden dragen.
Ik draag ze nu al wel onder met t shirt, maar ze zijn eigenlijk nog te groot!
En dan vouw ik hem onder mijn bh zodat hij niet helemaal opfrommelt bij me bovenbuik!

En wil jij weten wat het wordt?
Ohhhh ik heb echt geen geduld!
Bij 19 weken laat ik een uitgebreide echo maken in het ziekenhuis en dan zullen we het weten. Dus nog 3 weekjes wachten!

Groetjesssss Ellen

Terug
Bovenaan