hoofdpijn

A

Anoniem

Guest
hoi
wie heeft er tips tegen hoofdpijn......ik heb zo veel hoofdpijn dat ik echt ene paar keer per week iets moet nemen. zit nu bijna tegen de 12 weken aan maar de missleijkheid en moeheid die na 10 weken zachtjes begon af te nemen is in alle hevigheid terug, vooral die hoofdpijn is bijna niet uit te houden waardoor ik weer veel misselijk ben.
ik eet regelmatig, heb het idee dat ik genoeg drink, maar oh oh oh..... niet fijn
groetjes

hoi,

Wat bij mij nog weleens helpt is zo'n koude zak tegen m'n hoofd houden.
Dan zwakt het vaak wel wat af.
Succes.

Groetjes van Nathalie

Hallo,

ook ik heb de laatste weken veel last van hoofdpijn gehad, al denk ik dat het een soort griep is, want mijn vriend en mn zus hadden er ook last van.

Ik heb bij de drogist pats tegen migraine gekocht (je kan ze ook bij koorts en gewone hoofdpijn gebruiken) deze hebben een verkoelend effect. De hoofdpijn gaat er niet helemaal van weg, maar het geeft wel verlichting!

Wat ook kan helpen is met je voeten in een bak met koud  water gaan zitten, door de kou trekt er meer bloed naar je voeten zodat de aderen in nek en hoofd een beetje verlicht worden.

Veel succes!
Nika  

Hoi,

Ik heb ook veel last van hoofdpijn, zelfs als ik niet zwanger ben.

Van mijn schoonmoeder kreeg ik de tip een glas cola per dag te drinken
(vanwege de cafeine). En ik moet zeggen het helpt best goed (niet
altijd, maar bij mij is het heel veel verbeterd. Ze zei dat het door
gebrek aan cafeiine komt, ik drink nl. geen koffie of gewone thee.

Misschien een idee?

Groetjes,

Vanessa

Hoi
bedankt voor de reacties,
de strips ken ik maar daar zit een geur aan en als ik flinke hoofdpijn heb kan ik totaal niet tegen die stank, dus dat gaat helaas niet door, die bak met koud water ga ik zeker proberen. heb vandaag ook de veroskundige gebeld, zij zegt dat het gene kwaad kan en ik best mere dan een week paracetamol mag slikken, tot 6 per dag, maar ik vole me er niet happy bij. natuurlijk heeft zij er het meeste verstand van, maar het is zo dat het niet weg is als ik iets slik maar dragelijk, erg vervelend dus!
ik had gehoopt dat het na de 12 weken over zou zijn, maar helaas........
groetjes

Terug
Bovenaan