hoofdpijn?!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een vraag: ik heb nu al een aantal dagen behoorlijke hoofdpijn, bij mijn slaap  (linker)  en achter de ogen. Weet iemand of dit bij de zwangerschap hoort en/of gevaarlijk is?

Groetjes, daantje (40+5 wk)

Hoi
Zou het migraine kunnen zijn? Klinkt een beetje zo. Anders even de vk bellen denk ik.
Sterkte

Hoi,

Ik ben geen dokter maar ik zou even de verloskundige bellen.

Het kan namelijk een teken zijn dat je bloeddruk te hoog is en eventueel wijzen op een beginnende zwangerschapsvergiftiging.

Ik heb het gehad en het is geen pretje!!

Maar het kan natuurlijk ook hormonale hoofdpijn zijn. Toch even laten controleren, je bent tenslotte al uitgerekend!

Succes,

Vanessa 23,3 van de vierde

Hoi Daantje,

Dit is voor mij heel herkenbaar, vooral bij inspanning als lezen, tv en computer heb ik hier eerder last van. Bij mij hangt het samen met hoge bloeddruk, maar het is ook een normale zwangerschapskwaal. Hou het in de gaten en anders, bellen.

Groetjes visje
38,5 wkn

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb voor de zekerheid maar even de vk gebeld. Hoe ik mijn hoofdpijn beschreef dacht ze dat het een holte was of te maken had met de "zwaartekracht". Dat laatste denk ik nu zelf, ik denk dat mijn rug- en nekspieren helemaal vast zitten, door de zware buik en andere houdingen in bed.
Mijn bloeddruk was vorige week nog keurig laag, dus dat is het waarschijnlijk niet. Gelukkig mag ik nog gewoon paracetamol.

liefs, daantje

Terug
Bovenaan