A
Anoniem
Guest
hallo
ik zit met een vraag
het is zo dat ik voor mijn zwangerschap een lichte vorm van migraine had.
sinds ik zwanger ben heb ik hier gelukkig bijna tot geen last meer van.
nu had ik vannacht zo hoofdpijn dat tegen het overgeven aan liep.
heb 2 paracetamols genomen maar eerlijk gezegd werkt dat echt niet bij dat soort aanvallen
normaal heb ik naproxen zetpil maar die mag en wil ik nu absoluut niet gebruiken.
ik slik eigenlijk geen medicijnen tijdens zwangerschap maar vroeg mij af of het kwaad kan als je een keer zo aanval hebt of je dan de aanbevolen hoeveelheid paracetamol mag hebben van 3 x2 van 500 per dag wel verspreid over de dag.?
en of er iemand nog andere ideeen heeft ik voel mij namelijk op zo moment echt machteloos zodat ik wel kan janken van de hoofdpijn.
groetjes josje
40 weken en 2 dagen
ik zit met een vraag
het is zo dat ik voor mijn zwangerschap een lichte vorm van migraine had.
sinds ik zwanger ben heb ik hier gelukkig bijna tot geen last meer van.
nu had ik vannacht zo hoofdpijn dat tegen het overgeven aan liep.
heb 2 paracetamols genomen maar eerlijk gezegd werkt dat echt niet bij dat soort aanvallen
normaal heb ik naproxen zetpil maar die mag en wil ik nu absoluut niet gebruiken.
ik slik eigenlijk geen medicijnen tijdens zwangerschap maar vroeg mij af of het kwaad kan als je een keer zo aanval hebt of je dan de aanbevolen hoeveelheid paracetamol mag hebben van 3 x2 van 500 per dag wel verspreid over de dag.?
en of er iemand nog andere ideeen heeft ik voel mij namelijk op zo moment echt machteloos zodat ik wel kan janken van de hoofdpijn.
groetjes josje
40 weken en 2 dagen