Hoofdpijn

Hallo

Ik probeer zwanger te raken en ben zaterdag 2 weken over tijd.
Zaterdag een negatieve test gehad.
Moet wel de 1e keer ongesteld worden na het stoppen met de pil dus dat kan altijd langer duren.
Maar heb nu al een poosje last van hoofdpijn normaal nooit.
Laatst een keer zo op eens en dan ook weer een dag niet.
En vandaag op het werk echt zo,n zeurderige hoofdpijn verder nergens last van.
Heeft iemand dat ook gehad?

Groetjes poohh

Hallo Poohh,

Ik denk dat het allemaal uitwerkingen van de pil zijn.
Toen ik de eerste maand gestopt was met de pil dacht ik ook dat het meteen raak was. Je krijgt lichamelijke klachten die je hoop geven op een zwangerschap. Meestal is het niet zo.
Ik heb gemerkt dat alles veranderd zodra je stopt met de pil. Ik had nooit ergens last van. Nu ik gestopt ben weet ik pas wat al die vrouwen bedoelen met de maandelijkse kwalen. Pijn op welke manier dan ook (hoofdpijn, buikpijn,rugpijn,enz..) komen opeens opzetten. En de kijk op sex (teminsten in mijn geval) veranderd totaal.

Ze zeggen dat het onzin is, maar het duurd even voordat je ont-pil bent. De kans dat je meteen de eenste keer zwanger bent is klein (is er wel).
Als je echt blijft twijfelen kan je altijd nog een test doen of bij het ziekenhuis een bloedtest. Waarschijnlijk is het niet nodig en laat je menstruatie gewoon op je wachten. Mijn eerste menstruatie na de pil heet 87 dagen op zich laten wachten. Daarna werdt het elke maand beter tot ik uiteindelijk op precies 28 dagen zat. Maar ik zijn ook vrouwen die nooit precies 28 dagen halen.

Wacht nog even af. Maar ik denk dat je gewoon moet wennen aan het leven zonder pil met allen bijwerkingen van dien.
Verder veel zucces met je pogingen om zwanger te raken.

Groeten Jeanine (vandaag 20 weken, joehoe !!!)

ik ben 8 jaar aan de pil geweest en heb vorig jaar eind mei besloten te stoppen met de pil. gelijk de eerste x na 28 dagen ongesteld en daarna nog een x na 28 dagen on gesteld en de maand daarna werd ik niet na 28 dagen ongesteld en aangezien ik het precies bijhield in mijn agenda wist ik precies hoe of  wat. en ja idd ik was zwanger en ben inmiddels weeral 32 weken zwanger. dus het kan wel!! als je het niet zeker weet kan je nog ff een paar dagen wachten en anders ff naar de huisarts!!

succes!!

Hoi Pooh,

Bij mijn eerste kindje duurde het 8 weken voor ik de eerste keer ongesteld was toen 6 weken en de 3de keer was ik zwanger. En nu bij de tweede duurde de eerste keer voor ik ongesteld was 6 weken en daarna precies 4 weken en na 5 maanden was ik zwanger.
Maar het is bij iedereen verschillend ik heb ook al verhalen gehoord dat het 2 of 3 maanden duurde voor de eerste ongesteldheid kwam.
Dus even geduld en succes met oefenen.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan