hoofdpijn

hoi ik ben nu 38+1 weken zwanger van een tweede en ik heb me toch een hoofdpijn in 1 keer wordt er beroerd van zijn er meer aanstaande moeders die daar last van hebben

gr bianca

Hi bianca,

ik heb er geen last van. maar zie je ook sterretjes? weet wel dat je tijdens je zwangerschap jezelf erg goed in de gaten moet houden, als t echt heel heftig is zal ik als ik jou was de vk ff bellen, je weet maar nooit...
succes en beterschap

nee zie geen sterrtjes ja heel af en toe maar ik weet de symptonen van zwangerschapsvergiftiging heb het bij de eerste gehad die is toen ook met 35 weken gehaald dit voelt niet hetzelfde ik wacht wel af

Als dit anders voelt kun je indd afwachtten..

aan de andere kant zou ik persoonlijk wel de vk bellen en mss zegt ze wel dat het verstandig is om ff je bloed en urine te laten controleren, dat weet je iig dat je goed zit.

succes, laat je nog ff weten waar je voor gekozen hebt?

Ik zou toch even de bloeddruk laten controleren, bij huisarts of verloskundige of ziekenhuis. Zeker als je al eens zwangerschapsvergiftiging hebt gehad. Kwaad kan zo'n extra controle niet...
Succes ermee!

Vind ik toch wel fijn om te horen, dat het allemaal goed was! Mijn motto blijft dat ik liever een keer te veel dan een keer te weinig ga. Dus fijn zo. Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Terug
Bovenaan