hoofdpijn!

Hoi allemaal,

Even een vraag: ik heb nu al een aantal dagen behoorlijke hoofdpijn, bij mijn slaap  (linker)  en achter de ogen. Weet iemand of dit bij de zwangerschap hoort en/of gevaarlijk is?

Groetjes, daantje (40+5 wk)

hallo,

daar heb ik een aantal dagen geleden ook last van gehad.
het ging een paar dagen door en werd er niet vrolijk van!!

bij mij kwam het denk ik gewoon door de spanning van het wachten,en onzekerheid.
de verloskundige zei tegen mij dat ik gerust 1 of 2 paracetamol kon nemen.

groetjes jippie
41+2

Hoi daantje,

Ik heb regelmatig hoofdpijn. Maar het kan ook zijn dat je bloeddruk (te) hoog is.
Als je duizelig, over gaat geven erbij dan moet je echt de vk bellen!
Want dat kreeg ik afgelopen woensdag toen ik voor het laatst op spreekuur moest bij
de vk te horen. Mijn  bloeddruk was toen 145/85 dus hoog. ik heb nu ook hoofdpijn al een paar dagen maar ik ben ook verkouden. Ik ben ook oververmoeid aan het raken merk ik.
Ik ben nu 41 weken en 4 dagen zwanger. Ik moet om 10.25 in het ziekenhuis zijn bij de gyn voor ctg en echo. Ben benieuwd want straks mijn bloeddruk is.

Dus goed opletten! Je mag paracetemol. Mijn nichtje heeft de hele zwangerschap gebruikt en haar kleine is gewoon gezond. Dus het kan geen kwaad zolang je mate houdt.

Heel veel liefs en sterkte met de  laatste loodjes!
An    

Oké, bedankt! Nu weet ik in ieder geval dat ik nog paracetamol mag. Volgens mij komt het bij mij ook   wel van spanning   en vermoeidheid. Misschien ook wel door mijn rug/nek spieren want ik slaap in heel andere houdingen dan anders. Pff, t kind moet er gewoon uit!

An, heel veel succes straks in het ziekenhuis. Hopelijk is alles goed. t Lijkt mij echt fijn om nog even  op  een echo te zien hoe het met de baby is. Die van jou heeft t goed naar het zin!

Liefs, daantje

Terug
Bovenaan