hoofdpijn

He meiden
Ik las dat een aantal van jullie last heeft van hoofdpijn nu ze zwanger zijn. Ik heb altijd veel last van migraine maar tijdens mijn zwangerschap juist effe niet, heerlijk! Maar de normale, drukkende hoofdpijn ken ik wel. Het helpt mij erg om voldoende te drinken, op tijd te rusten (wanneer dat lukt met een baan en kind van twee haha) maar vooral het hoofdeinde van het bed iets omhoog te zetten. Doordat je veel meer bloed hebt aangemaakt stroomt er ook meer naar je hoofd en ik merkte dat ik soms wakker werd met hoofdpijn. Sinds ik mijn hoofdeinde hoger zet niet meer.

Misschien heeft iemand er wat aan?!
Liefs,
Marcia mv Puck en twaalf weken zwanger

Hi Marcia,

Nou wie weet helpt het! Op zich valt het mee, heb er nu in totaal 3-4 dagen last van gehad en als ik 2 paracetamols neem en ga liggen komt het goed. Maar bij n volgende keer ga ik  t toch even proberen dmv een kussen ofzo. Kunnen ons  matras namelijk niet omhoog zetten....  

Greets!  

HoiHoi,

Ik ga je tips ook zeker proberen, alleen hebben wij een waterbed, maar met een kussen lukt het misschien wel.

Ik heb ook met enige regelmaat dat ik waker wordt met hoofdpijn. Wel hetzelfde gevoel alswanneer ik migraine heb, maar dan wel stuk minder erg gelukkig. Het is zo'n hoofdpijn die niet over wil gaan van een paractamol helaas...

lfs Mick

Dag meiden,

Ook ik heb deze week aardig wat hoofdpijn gehad.
Ik zal eerst eens proberen wat meer te drinken, want ik drink echt niet genoeg. Dat weet ik van mezelf!

Alleen ik heb de hele week geen paracetamol geslikt, ik heb begrepen dat dat niet goed is voor het kleintje in je buik... Hebben jullie enig idee daarbij of dat zo is? Want een paracetamolletje helpt mij al heel gauw!

Groetjes Sandra

Ik heb juist van de huisarts paracetamol voorgeschreven gekregen. Ik slikte n.l. een heleboel zware medicijnen tegen de migraine, maar die mochten niet meer. Ik ben met al mijn doosjes heen gegaan en moet mij nu zien te redden met de paracetamol. Ik heb juist nu is zwanger ben korte heftige aanvallen dat komt omdat ik last heb van hormoniale mirgraine. De huisarts gaf aan dat als de paracetamol niet meer werkte hij nog iets achter de hand heeft, maar wat weet ik niet. Tot nu toe kan ik het redelijk onder controle houden, het voeteneind iets hoger ga ik ff uit proberen.

groet Gerda

Terug
Bovenaan