hoofdpijn

Hoi hoi!
Hier een berichtje van Iejoor. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, en heb sinds gisteren last van hoofdpijn. Nu ben ik benieuwd of andere zwangeren hier ook last van hebben. Ik herken het namelijk niet van mijn vorige zwangerschap.
Ook ben ik deze keer met vlagen misselijk, was ik vorige keer ook niet had. Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is!
groetjes van Iejoor

hoi hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap,
ik ben nu 5 weekjes zwanger en heb ook last van hoofdpijn.
ik geloof dat het vrij normaal is, althans dat las ik ergens...
heb je voor de rest nog veel last van klachten-

liefs sam

Hoi Iejoor,
Ik heb ook last van hoofdpijn. Ik denk dat het bij mij is omdat ik veel spuug en dus veel vocht verlies en daardoor hoofdpijn krijg, moet dus wat meer gaan drinken....

Balen he?

xx Tink

Ik weet nog dat ik dat ook had met mijn eerste zwangerschap. Bij mij was een lage bloeddruk de oorzaak.
Ik ben toe Gravitamon gaan slikken en dat heeft heel erg geholpen. En om de twee uur wat eten.

Bedankt voor de reacties.
Fijn om te horen dat dit een 'normaal' kwaaltje is en dat ik niet de enige ben!  

Iemand (ben even de naam kwijt,sorry) vroeg of ik meer kwaaltjes heb...
Het valt me goed mee, alleen met vlagen een beetje misselijk en ook slaap ik de laatste dagen veel (moe)... Dus ik mag niet klagen.

groetjes van Iejoor

Hallo!

Allereerst proficiat met je zwangerschap!
Ik ben nu zel 8 en een halve week zwanger en heb ook erg veel last van hoofdpijn..
Bij mij ligt het aan een hoge bloeddruk,
wat rustiger aan gaan doen dus...

Groetjes taxi-mama

Terug
Bovenaan