hoofdpijn

hoofdpijn gek word ik ervan, Ik had voor mijn zwangerschap altijd last van veel hoofdpijn of migraine maar was daar sinds een half jaar echt zo goed als van af.
Ik had namelijk hele goede medicijnen gekregen en het ging zo goed ik was bijna vergeten hoe het leven was zonder hoofdpijn, ik voelde me weer een mens gelukkig en deed echt weer veel leuke dingen zonder er bij na te denken dat die verdomde hoofdpijn weer zou komen.
Maar nu is het gewoon weer terug ik hoop maar dat het door de zwangerschap komt en dat het hiernaar ook weer weg gaat maar op dit moment word ik er wel weer super moe van, ik word ermee wakker en ga er mee naar bed.
Zijn er hier mischien mensen die dit ook hebben of hebben gehad? Of mischien een oplossing?? Heb het trouwens bij mijn eerdere zwangerschappen niet gehad!
Groetjess Dessie

hoi, hier ook een migraine klant, heb al 2 aanvallen gehad in mn zwangerschap en blij werd ik er niet van, duurde 2 en 3 dagen.... Je mag alleen paracetamol maar dat werkt bij mij niet, alleen de medicijnen die ik sinds 3 jaar heb... maar ja die mag ik nu niet. Sterkte! gr Debbie (ps de migraine kwam pas na mn eerste zwangerschap dus heb geen eerdere ervaring met migraine tijdens een zwangerschap)

Hoi Dessie,

Ik ken je probleem, helaas......
Heb al bijna negen jaar chronisch dagelijkse hoofdpijn, oftewel, altijd hoofdpijn.
Sinds ik  zwanger ben is  het erger geworden.
Heb voor deze zwangerschap twee miskramen gehad, en ook toen had ik gelijk extra hoofdpijn.
Het enige wat ik weet, is dat mijn EXTRA hoofdpijn verdween nadat de vorige twee zwangerschappen via curretga waren weggehaald.
Niet meteen maar wel redelijk snel erna....

Nu, (ben bijna 13 weken) heb ik nog steeds extra hoofdpijn... En of ik er nog vanaf kom? Hoop zo snel mogelijk, maar vrees dat het pas na de bevallign gebeurd.....

succes ermee..
gr. Geertje

Hoi Dessie,

Herken het helemaal, maar heb helaas geen oplossing voor je.
Ik was altijd al een hoofdpijn klant, maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik 6 maanden lang van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat hoofdpijn gehad. Het was zo erg dat ik aan het begin van de zwangerschap een aantal weken thuis heb gezeten, en daarna heel rustig aan het werken weer opgebouwd. Volledig werken is me tijdens die hele zwangerschap niet meer gelukt helaas. Vanaf een week of 26 werd het gelukkig wel minder.
Ik had toen de mazzel dat het mijn eerste kindje was, dus heb heel veel in bed gelegen en geslapen. Niet dat het na het slapen over was, maar tijdens het slapen voelde ik het tenminste niet.

Nu ben ik bijna 16 weken zwanger van de tweede en gelukkig deze keer er veel minder last van! Een enkele dag wel eens hoofdpijn gehad, maar dat is niets vergeleken bij elke dag.

Ik weet hoe naar het is, dus heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je een beetje rustig kan houden.
Wat ik overigens wel gedaan heb, is naar een osteopaat geweest. Dit heeft wel een beetje geholpen. Of misschien is het hierdoor wel overgegaan na zo'n 26 weken, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Sterkte ermee,
groetjes Marieke

Terug
Bovenaan