hoofdpijn?

Hallo!!!
Ik ben nu bijna 5 weken en ben benieuwd of hoofdpijn ook bij de kwaaljes horen?
Wie heeft daar nog meer last van en heb je een idee wat je eraan kunt doen behalve je bed induiken!
groetjes Kaya

Hoi Kaya,

Bij onze eerste heb ik daar in het begin ook heel veel last van gehad. Totdat de vk mij gebood om meer te gaan drinken. Dat was dus bij mij de oorzaak want daarna was het over. Bij deze zwangerschap heb ik 't ook wel gehad, maar ben toen gelijk meer gaan drinken waardoor ik er gauw vanaf was.
Dus denk je dat dat bij jou ook de oorzaak kan zijn, ga dan meer drinken. Daar kun je echt hoofdpijn van krijgen.
Sterkte ermee.

Groetjes Corina
32+2wkn

Ik had inderdaad ook veel last van hoofdpijn, maar de vk vertelde dat het ook kan komen door de verandering van je hormonen. Het ging later in de zwangerschap wel beter, maar in het begin was het echt lastig! En veel drinken is altijd goed natuurlijk!
Succes ermee!

ik heb het nu (bijna 12 weken) mede doordat ik nu constant verkouden ben, zit er veel kou in m'n hoofd!! heel vervelend zeker omdat je bijna niets kan pakken behalve parecetemol...dus als ik heb naar bed in een donkere kamer...

groetjes

Ik herken het niet, krijg soms een beetje hoofdpijn als het te warm is of als ik te weinig drink.
Sinds het stoppen met de pil nooit meer hoofdpijn gehad eigenlijk. Een verademing!

Ik heb naast al de misselijkheid en dergelijke ook erg last van hoofdpijn. Nou ben ik daar aan gewend, lijdt al jaren aan hoofdpijn en migraine, maar het is nu inderdaad vervelender omdat je niks mag pakken. Paracetamol werkt al jaren niet meer, dus ik ga nu gewoon naar bed als ik hoofdpijn heb. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat als ik hoofdpijn krijgt, dat gaat lijken op een migraine, dat ik dan toch wel wat zwaardere pijnstillers ga nemen. Misschien moet ik dit niet zeggen, krijg misschien wel een storm van kritiek over me heen, maar goed, laat maar komen. Denk dat de mensen die weten wat migraine is, me veelal wel zullen begrijpen.

Hoop voor je dat je het niet te vaak krijgt en vooral niet al te erg....

Groetjes Elleste

Terug
Bovenaan