hoofdpijn!

Ik heb sinds gisterenavond vreselijke hoofdpijn. Lag om 21.00 al in bed. Vandaag niet gaan werken. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Nog tips. Ik wil liever niet teveel paracetamol slikken.

He Meike,

Heb van de week ook erge hoofdpijn gehad...echt vervelend en je wil ook niet zomaar paracetamol slikken nu...ben ook vroeg naar bed gegaan en beetje rustig aan gedaan....indien mogelijk met een peuter om je heen....

Weet eigenlijk geen tips hiervoor....rustig aan doen maar!

Sterkte meis!
Gr Rieke

Hoi,
Ik ben sinds zondagavond ziek (grieperig) Ook had ik hele erge hoofdpijn. Als ik stil lag ging het wel, maar als ik mn hoofd bewoog gonsde het enorm. Dinsdags moest ik de vk bellen (zij had mij gebeld of de afspraak die we 6okt hebben een halfuurtje eerder kon) dus ik meteen aangegeven dat ik me helemaal niet goed voelde en ook die hoofdpijn zo erg. Zij zei dat ik best een parecetamol mag nemen als je er maar niet teveel neemt(niet meer dan 6 per etmaal) Dat kon volgens haar echt geen kwaad. Helaas hielp dit bij mij niet echt en ben ik vanmorgen naar de huisarts geweest. Ook omdat ik al sinds maandag eigenlijk niet meer dan een paar crackertjes gegeten had... Ook de huisarts zei dat dit best kan, ik gaf aan dat ik me een beetje zorgen maakte of mn kindje hier niks van merkt. Maar hij stelde me gerust dat dit echt niet zo is.
Ik zou gewoon even je huisarts bellen en uitleggen wat er is, waarschijnlijk zegt hij hetzelfde als mijn huisarts.. Succes!

Terug
Bovenaan