Hoofdpijn

He meiden.
Ik heb sinds gisteravond last v hoofdpijn. Ik ging ermee naar bed en stond er vanmorgen mee op.
Ben vandaag thuis gebleven.

Wie heeft er tips? Heeft het ook gehad.
Waardoor zou het kunnen komen?
Te weinig drinken? te druk?

Lieve groet,
Mieka

Het kan aangeven dat je iets rustiger moet doen, wel kan je paracetamol innemen, dit kan geen kwaad, volgens mijn vk mag ik er 3 verspreid op een dag. Verder geen andere medicijnen innemen.

groetjes daisy
18w+6d

Hoi Mieka,

Je weet dat je gewoon een paracetamol mag nemen.
Verder voldoende (2 liter) water drinken op een dag en nu gewoon rustig aan doen.
Moet zeggen dat ik veel mensen om me heen hoor over hoofdpijn, kan ook een voorbode op een verkoudheid zijn, heb ik vorige week ook gehad.
En als het aanhoud zou je ook altijd nog even contact kunnen opnemen met je verloskundige, weet niet of je een hoge bloeddruk hebt, want dat kan nl ook erge hoofdpijn geven.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
Groetjes Pauline (maart forum)

Bedankt voor jullie snelle reactie.Ik probeer nu 2 liter te drinken. Dat is me nog niet gelukt.
Verder ben ik van plan om het de komende dagen rustiger aan te doen.
Verkouden zou kunnen. Werk in het onderwijs en kom dus veel met kids in aanraking.

Groetjes
Mieka

Hoi, Ik heb 2x een aantal dagen vreselijke hoofdpijn gehad. Ik heb geprobeerd om veel te slapen (is lastig met 2 kindjes die om aandacht vragen). Inderdaad veel drinken. Ik heb liters kruidenthee gedronken. Succes!

Nou ik heb ook zo'n hoofdpijn, de verloskundige zei ook dat er vrouwen zijn die migraine krijgen door de hormonen tijdens de zwangerschap want ik heb normaal nooit hoofdpijn.
Ik wil maar 2 paracetemollen slikken dus ben elke avond blij als de kleine naar bed gaat zodat ik lekker op de bank kan gaan liggen rusten.
Sterkte want ik weet wat je voelt!!!!

Hier nog een met veel hoofdpijn; elke dag wel. Op sommige dagen komt het tot migraine. (heb normaal medicijnen tegen migraine, mag nu niet)

Idd rustig aan doen, probeer je eigen niet te druk te maken (lastig) en probeer het een beetje los te laten, niet verkrampt gaan zitten o.i.d.

En verder, heb laatst de huisartsenpost gebeld en de mevrouw aan de telefoon vertelde dat ik max 6 paracetamol in 24 uur mocht slikken. Vk beaamde dit later.

Ik heb een week of 2 geleden een paar dagen lang hoofdpijn gehad en mocht van mijn gynaecoloog maar 100mg paracetamol per dag,
Die hoofdpijn werd vorige week een hevige verkoudheid en griep. Dus wie weet een voorbode van het feit dat je holtes dicht beginnen te zitten. De hoofdpijn was gelukkig maar een paar dagen. Het voelde aan als migraine waar ik normaal andere pilletjes tegen heb. Maar vreemd genoeg zit mijn migraine normaal links en had het nu rechts.

Terug
Bovenaan