Hoofdpijn...

Hallo dames,

Pffff vanaf maandag barst ik al van de vreselijke hoofdpijn. Bonken in mn hoofd als ik buk of tesnel opsta. Herkenbaar? Of zou ik toch iets van een griepje onder de leden hebben? Ik ben ook niet vooruit te branden, vanmiddag even naar de supermarkt geweest en het zweet brak me uit. Controles bij de VK waren goed. Ben trouwens bijna 24 weken zwanger. Wat denken jullie? Morgen even naar de Huisarts gaan??

Liefs Saartje.

kan makkelijk griep zijn, heb ik tijdens deze zwangerschap al 3 weken gehad, heerst ook hoor. gewoon thuis rusten, paracetamol, thee en deken op de bank of in bed. volgens mijn huisarts mag ik niets meer maar volgens mijn verloskundige mocht ik wel thijm-siroop en zodifrax? een of ander drankje wat je weerstand kan verhogen. met de kleine ging ales goed, rare is dat ik geen echte koorts kreeg sinds ik zwanger ben.

hoi, ik had vorige week precies hetzelfde: enorme griepachtige hoofdpijn. Ik kon bijna niet meer functioneren. Na uiteindelijk een dag op bed gelegen te hebben, ging het al snel een stuk beter en was ik er binnen 2 dagen helemaal van af. Waarschijnlijk een virus.

sterkte!

Nou gistermiddag bij de huisarts geweest. Ik was waarschijnlijk uitgedroogd door de buikgriep, overgeven/diarree en veel transpireren. Dusss moest sportdrank halen en daar veel van drinken. En wonder boven wonder het gaat nu weer een stuk beter. Nu alleen oppassen dat ik niet te entiosiast wordt en vanalles weer ga doen. Moest echt nog een paar dagen RUSTIG aan doen..ppffff moeilijk soms hoor.

Terug
Bovenaan