Hoofdpijn

Hoi meiden,

ik heb nu al 4 dagen hoofdpijn, ik heb gelezen dat het er bij hoort in het 1ste trimester...
Ik zou evt een halve paracetemol mogen, maar durf het risico niet te nemen..
hebben jullie evt nog andere tips??

ik zit al met koude compressen op mijn hoofd en drink veel water.

liefs
nicole

Hoi Nicole,

Ik hoor eigenlijk bij het feb. forum..Maar toch ff reageren..Lekker met 2 paracetamol je bed in duiken! Volgens mijn verloskundige mag je bij erg/vervelende hoofdpijn best 2 paracetamol..Ik heb het de 1e 12 weken 2x gedaan, waardoor ik er wel weer ff vanaf was! 1/2 paracetamol heb je als volwassenen niets aan! En 't kindje heeft er geen last van als je het neemt!
Ik mocht eventueel 3X 1000 mg nemen in de 24 uur! (6 stuks dus)
Hopelijk heb je hier wat aan..

Hoi,

Ik heb veel last van hoofdpijn, heb ook migraine en spanningshoofdpijn, normaal neem ik ibuprofen 600 nu neem ik paracetamol zetpil 1000mg, of 500mg als het niet zo erg is!
Kan absoluut geen kwaad.
Zolang je niet meer neemt dan voorgeschreven op de verpakking en je moet die nemen zonder cafeine.

Gr MJ

bedankt voor jullie reactie!
ik heb altijd een migraine gehad en heb nu een lichte vorm ervan...
heb al een paracetemol ingenomen maar het wil nog niet echt helpen....neem er nog wel 1 als ik vanavond naar bed ga.

zal het dinsdag ook gelijk aangeven bij de vk.

liefs
nicole

Hoi Nicole,

Niet te bang zijn om paracetamol te pakken. Heb zelf een gescheurde spier en kiespijn op het moment en volgens de ha kan 3x 2 paracetamol per dag geen kwaad. Als het echt heel erg wordt, zou ik gewoon even bellen. Ik heb juist nu heel weinig hoofdpijn terwijl ik er normaal heel veel last van heb en ook vaak migraine had. (ongeveer 1x per maand). Neem er gewoon 2. Je kindje krijgt daar niks van binnen.

Liefs Supertje

Ik heb normaal rond mijn menstruatie flinke migraine.
Heb daar Imigran voor, iets wat ik nu niet meer mag gebruiken.
Ook niet nodig, want heb juist helemaal geen hoofdpijn meer gehad!

Terug
Bovenaan