hoofdpijn

ik ben benieuwd of jullie ook hoofdpijn hebben, ik heb dit sinds een paar dagen en word dr helemaal gek van! je mag natuurlijk geen pijnstiller dus het blijft komen! ik heb as donderdag mn eerste echo, ben echt benieuwd of alles goed gaat met die kleine, ik ben dan 12 weken en 1 dag!
ik hou jullie op de hoogte en hoor het graag als jullie ook hoofdpijn hebben!
groetjes Mariek

Je kan toch een paracetemol nemen daar mag je er 4 van op een dag. Beter is natuurlijk geen maar als je heel erg hoofdpijn hebt kan het echt geen kwaad hoor. En heel spannend hoor de 12 weken echo.

Groetjes Kit

Hoi,

Ja ik heb er ook last van ik sta ermee op en ga ermee naar bed als een aantal dagen maar overdag pak ik een paracetamol en dan zakt het wel iets. Ik ben allang blij dat ik vanaf dat ik zwanger ben nu 11 weken dat ik geen migraine aanvallen heb want daar heb ik hele zware medicijnen voor, en die mogen zeker niet. Maar is dus nu niet het geval.

Veel sterkte ermee.

Gr. Emma

Heb het ook,hoor...eigenlijk al wekenlang. Nu nog als extraatje een verkoudheidsvirusje erbij gekregen,aaaahhh...voel heel mijn kaken! Neem gewoon een paracetamolletje en hoop dat het zakt,not...
Ben al blij dat ik geen migraine heb,normaal tijdens mijn menstruatie heb ik het 4 dagen lang!!

ze noemen een paar oorzaken voor hoofdpijn in het eerste trimester van de zwangerschap...

*Verandering in de hormonen
*Moeheid, gebrek aan slaap
*Veranderingen in de bloedcirculatie
*Laag bloedsuikerspiegel (hypoglycemia)
*Uitdroging (niet genoeg water drinken)
*Stress door onbekende veranderingen

Terug
Bovenaan