Hoofdpijn

hoi miekje82,
dat heb ik deze zwangerschap ook al een paar keer gehad.........heel vervelend, ik voel het al als ik nog op bed lig 's ochtends en dan weet ik dat 't de hele dag gaat duren.........geen idee hoe 't komt, maar vervelend is het wel!
lfs!

ja ik ken het ook heb nu ook al een keer of 10 flinke hoofdpijn gehad in mijn zwangerschap.
en een simpel paracetamolletje helpt helaas niet.
is meestal de dag er na wel weer over maar is en blijft erg vervelend.
hoe dit komt zou ik niet weten.
sterkte er mee en hopelijk vinden we nog de oorzaak.

groetjes angelique

Heel herkenbaar. Ik heb geen dag dat ik geen hoofdpijn heb. De dokter heeft spierspanningshoofdpijn geconstateerd, daar ben ik nu voor onder behandeling bij de fysio.

Sterkte ermee! Ik weet hoe vervelend en vermoeiend het is.

Gr Ingrid

Hallo dames,

Ik hoor eigenlijk bij het januari forum maar las dit probleempje... Ik heb hier in het begin van de zwangerschap ook gehad tot een week of 16 denk ik. Bij mij hielp het om vooral veel te drinken en de rust ervoor nemen overdag af en toe even met je ogen dicht op de bank of in bed te liggen.

Hoe is je bloeddruk? Mijn bloeddruk was erg laag wat ook weer hoofdpijn veroorzaakt. Mocht het je bloeddruk zijn, wees dan gerust! Hoe verder je in de zwangerschap komt hoe hoger je bloeddruk wordt!

Succes!

hoi hoi

heel herkenbaar probleem.
zo erg soms dat ik nog geen licht kon verdragen.
bij mij was de bloeddruk en alles perfect zoals de vk dat zei,
en toch maar even gevraagd waar die eeuwige hoofdpijn vandaan kwam.
ze zei tegen mij dat kon door de hormonen komen omdat ik voordat ik ongesteld moest worden ook altijd een dag flinke hoofdpijn had.
maar zij dacht dat de hoofdoorzaak meer drinken is.
je moet als zwangere vrouw gemiddeld 2,5 tot 3 liter water drinken per dag :-O
nou ik red dat never nooit niet. ik zit al wel 10 x per dag vaker op de wc dan voorheen hahaha.
wel moest ik het in de gaten houden want als het drinken niet hielp moest ik ook na een fysio.
ik gaat nu een stukje beter.

ik wens je succes want het is een erg vervelende klacht.

Ja, ik herken het helaas ook. Vooral met wat stress erbij is het verschrikkelijk. Ik ben nu wel doorverwezen naar de huisarts door de vk. Ik moet nog een afspraak maken.

Terug
Bovenaan