hoofdpijn..

Hallo dames!
Ik vroeg me af of er meerdere zwangeren zijn die dagelijks last hebben van hoofdpijn... Volgens de VK is mijn bloeddruk wat te laag wat hoofdpijn, duizeligheid, sterretjes en een licht gevoel in mijn hoofd veroorzaakt. Dat laatste heb ik heel enkel, maar de hoofdpijn komt dagelijks terug...
Iemand tips om hier goed mee om te gaan, zonder elke dag paracetemol te slikken?

Groetjes FA

Tijdens de zwangerschap heb ik ook veel vaker en meer last van hoofdpijn. Zodra ik het op voel komen probeer ik wat suikers en zout e.d. te nemen (cola, drop, chocola). Het klinkt misschien vreemd, maar het helpt echt!

Ik heb er sinds vorige week ook heel erg veel last van! De eerste 17 weken ging het stukken beter, ik had voorheen veel hoofdpijn maar dat ging over toen ik zwanger werd. Nu zit ik in week 18 en kom ik de dag echt bijna niet door zonder aspirines.
Ik wil net als jij niet teveel slikken, dus als er mensen nog meer tips hebben heel graag!!
(chocola is geen probleem gelukkig! ;-))

heb er nu geen last meer van van hoofdpijn maar zat net als jullie 18 weken zwangerschap met vreselijke hoofdpijn
ik persoonlijk kan al slecht tegen chocolade daar krijg ik juist hoofdpijn van en cola ook ik nam gewoon ff een rust pauze en ging lekker even op de bank liggen of naar bed dan was het zo over

Terug
Bovenaan