Hoofdpijn!:(

Ik heb echt al weken last van hoofdpijn, al kwam het steeds nog met regelmaat, nu loop ik er sinds Zaterdag mee, continu die druk op m'n hoofd waar ik knettergek van wordt. Aangezien paracetamollen mij nog nooit van pijn afgeholpen hebben, helpen deze nu ook dus niets... Maar wat mogen we verder nog? Niks toch? Druk me suf aan water dus tekort aan vocht heb ik ook niet... Iemand een goed middeltje wat we wel mogen als zwangeren?

Liefs Esje

Hoe is je bloeddruk?? Als hij te hoog is, kun je ook klachten als hoofdpijn krijgen! Bel anders je VK of huisarts even om te vragen wat je er wel tegen mag slikken...!

Laatste keer was m'n bloeddruk perfect, moet nu volgende week weer voor controle. Als het eind deze week nog niet over is bel ik voor een eerdere afspraak, maar denk niet dat het m'n bloeddruk is, heb verder nl. ook geen klachten wat op een te hoge bloeddruk kan wijzen. Misschien dat ik me toch onbewust druk maak om dingen die komen gaan, en dan de druk op m'n werk er nog bij.... geen idee wat het is. Wacht nog even af...

Ja dat zeker goed komen, door de drukte wat er allemaal nog moet gebeuren toch wat stressverschijnselen... Hou jezelf en de kleine goed in de gaten hoor! Neem op tijd je rust in ieder geval! Hoop voor je dat het snel over gaat!

hoe zijn je nekspieren? door je zwaardere borsten en buik kun je wat last krijgen van stijve spieren in je nek en bovenrug, soms zorgt dit voor hoofdpijn. Probeer wat ontspanningsoefeningen of een lekker warm kersenpitkussen op je nek, misschien helpt dat? Sterkte!

Terug
Bovenaan