hoofdpijn,

A

Anoniem

Guest
Hoi damens,

Over 4 dagen zou ik mij nod moeten krijgen, en normaal zijn me klachten altijd standaard koppijn!.
Maar nu heb ik al heel de tijd kop pijn zou het eerder komen, of zou het wat anders kunnen zijn.
Vanochtend ook bij me afscheiding als ik afveeg beetje roze en in de midag beetje bruinig der bij, wat zou dit kunnen betekenen. Heb het hierna niet meer gehad. Pfff gaat morgen ochtend testen van de 2x5 van KV.

Nou ben benieuwt wat jullie denken van dit.

Liefs Priscilla

ow spannend... pff ik zou het niet weten, het kan echt allebei de kanten op... das ook het vervelende, ik zit ook zowat al heel de dag te surfen op t internet naar de kwaaltjes die ik heb, maar dan krijg je steeds weer of een zwangerschap of het is ovulatie pijn of... nou ja het kan zo veel zijn... ik heb ook al 3 dagen hoofdpijn en nog meer kwaaltjes, en nu ook echt pijn en steken in onderbuik / schaam been en lies enzo...

hopelijk test je positief. mijn NOD is pas donderdag de 21ste, nog ff wachten dus.... suc6 en sterkte meis

liefs kim

Ja tis verschrikkelijk kim, voelt van alles ik loop al bijna 4 a 5 dagen pijn in me borsten af en toe steken/trekkend gevoel in onderbuik links dan weer rechts denk dat die nit weet wat die wil. ja ik heb normaal nooit hoofd pijn alleen op de dag zelf waneer ik ongesteld moet worden, nou das vandaag nog zeker niet zou die 4 dagen te vroeg zijn! Pfff ben benieuwt die van Kv zijn gevoelig dus wie weet hoop het nu wel wordt beetje gaar van al die tesjes.

Hee hee

Ik had gister mijn nod moeten hebben maar nog niets wel wat bruin bloed dan weer roze en ook buikpijn steken dan weer links dan weer rechts zelfde als bij jouw .

Verder nergens last van meestal heb ik wel gewoon menstruatiepijn maar dat is maar met vlagen al een week eigenlijk waarom kan die nod niet gewoon op tijd komen en waarom moet je lichaam je altijd voor de gek houden word daar zo moe van iedere keer als ik vandaag niet ongesteld word doe ik morgen een testje denk ik al denk ik dat het vandaag gewoon doorzet maar wel zien het wel heb er al drie chagi dagen op zitten kan deze er ook nog wel bij !

Succes ik hoop voor ons beide dat het iets positiefs beteken dat gerommel !

Ja mijn borsten blijf gevoelig 28 cyclus heb en. Net bruin en bloed der bij wat moet ik hier nou van denken dat me cyclus ineens veranderd of innesteling.. Vanochtend getest dit was negatief als vandaag weer weg is dat bruine/ rooie ga ik maandag weer testen word hier
Toch beetje
Moedeloos van. Pfff :(

Ik heb niet hoeven te testen in ieder geval ik ben nu echt ongesteld !!

Ik hoop dat jij gewoon zwanger bent hoor !!!

Liefs

Pfff klote.. Ja weet me geen raad tis echt enkel met af vegen en het word steeds meer rozig dan vuur rood tis meet slijmerig pfff kan het geen bordje bij zette ongesteld , innesteling%###%}>

Ohh spannend meid! Bij mij begint mijn ongi helaas altijd zo, en ik heb dan elke keer toch hoop. Succes met afwachten!

Terug
Bovenaan