hoofdpijn

Ik heb sinds de bevalling regelmatig erge last van hoofdpijn. Eerst dacht ik dat ik me te druk maakte door alle borstvoedingstress maar nu ik daar mee gestopt ben wordt het niet beter.
Is dit gewoon, het zit met name achter mijn ogen.
Ik hou al in de gaten dat ik extra drink en maak me niet te druk. Zou het toch vermoeidheid zijn?? Hebben jullie dit ook?

ik merk ook dat ik licht hoofdpijn heb... weet ook niet waar het aan ligt... zou ook misschien idd toch vermoeidheid kunnen zijn... Is alleen wel vervelend he die hoofdpijn erbij?

Heel herkenbaar. Heb de laatste paar weken ook bijna dagelijks hoofdpijn. Ik denk dat het ook te maken heeft met de vermoeidheid. Farrel slaapt over het algemeen wel door snachts. Hij krijgt de laatste fles tussen 22.30 en 23.00 en dan weer om 07.00. Af en toe wordt hij nog eens wakker maar meestal na een schone luier en een knuffel en z'n speentje valt hij weer in slaap. Maar aangezien ik overdag veel te veel wil doen, wassen strijken stofzuigen dweilen etc etc, vergeet ik (ik neem de tijd er niet voor) om te gaan slapen een uurtje. Ik wil gewoon alles netjes hebben elke dag, mijn man zegt elke dag dat ik tussendoor ook moet rusten en dat hij savonds na zijn werk ook nog wel kan stofzuigen ofzo, maar ja ik wil perse alles netjes en schoon hebben. Herkenbaar???

Ik heb het wel heel erg gehad bij mijn 2e.
Ik ben bij een ostheopaat geweest en die zei dat ik te veel kracht had gezet tijdens de bevalling en dat daar door het vlies dat achter je ogen zit tussen je oren en je ogen daardoor te strak was komen te staan. Dit hoort natuurlijk gespannen te staan maar niet strak gespannen en daar krijg je knallende koppijn van achter je ogen.
Hij heeft dit weggekregen deze spanning en de volgende dag voelde ik me gelijk een heel eind beter en een paar dagen later was ik overal vanaf.
Misschien een ideetje??

heel herkenbaar...

je wil het gewoon ook allemaal weer lekker zelf doen.... en ik heb ook zoiets van ja hallo jij werkt de hele dag en ik ben thuis....

ik doe het ook vaak niet het slaapje maar zou idd nog wel moeten..........

idd heeeeeeeeeeeeeel herkenbaar dat soppen...
k ben t nu weer anders gaan doen.. overdag ben ik bij de kids en doe ik alleen de wasjes en vaatwasser.. eten klaar zetten (dat aardappels al geschild staan enzo) en dan als man thuis komt ga ik wasjes opvouwen en wegruimen eten koken en na t eten weer soppen en zorgt hij meer voor de kids.. ook niet alles hoor.. flesje geef ik aan kleine en de oudste in bad doen doe ik ook.. (s ochtends de kleinste) als eten op staat ben ik ook nog bezig nog even doekje hier overheen even doekje daar overheen.. pfffff hoe doen we dit eigenlijk allemaal op een dag.. zo gek is die hoofdpijn toch ook niet.. gunnen onszelf geen rust..
want me tijd met kindjes overdag zit ik ook niet stil zeg maar ik loop elke dag zo'n 45/60 minuten achter elkaar met de 2 kids en de hond.. en dan tussedoor ook nog de hond alleen laten plassen
en met de oudste (16mnd) ben ik bezig met leren bouwen tekenen enzo.. ook begint ze t potje erg intressant te vinden dus maat daar ook echt us mee gaan beginnen..

hahaha heel herkenbaar alle reacties :)

Ik geloof ook wel dat het lichamelijk allemaal een beetje vast zit want heb ook last van mijn rug en nek als ik erg vermoeid wordt. Maar goed zal het nog wel even aankijken en anders maar naar de fysio of zo.

Terug
Bovenaan