hoofdpijn

Ik heb al een week hoofdpijn. Ben het inmiddels zo zat. Paracetamol helpt niet :(
Het gaat inmiddels ook in mijn nek zitten. Voel me niet fijn en weet niet wat ik er aan moet doen. Word er flink saggie van eigenlijk. Hoop dat het snel bij trekt. Heb sinds gisteren ook last van mijn keel. Zou wel weer wat onder de leden hebben voor de zoveelste keer in deze 16 weken. Heb nooit zo vaak wat als de afgelopen tijd. Bah

Verder gaat het wel goed hoor. Denk steeds vaker de kleine te voelen :) een lekker druk kindje. Eens kijken of die zo druk blijft tijdens de zwangerschap.

hey meis

vervelend zeg die hoofdpijn! heb er ook erge last van gehad rond 14 weken denk ik. nu weet ik dat het gewoon door de werkdruk kwam, want toen ik ziek thuis kwam te zitten was het in een paar dagen over. het was gewoon echt te druk voor mij in combinatie met de misselijkheid enzo...maargoed anders je verloskundige ff vragen? die zei namelijk tegen mij als ik het na 16 weken nog had dat ze er iets aan ging doen, maar weet dus niet wat...want toen was het over haha

en leuk dat je de beeb voelt! jaloerssss haha ik voel echt niks op wat geborrel na. maar nog niet heel duidelijk.

xxxx

Ow meis wat vervelend. Tocotholine of een koud nat washandje wil wel eens verlichten. Meer drinken?

Als ut aanhoudt zou ik toch even je ha bellen hoor. Is erg vervelend om zo rond te blijven lopen!

Liefs

Pak je ook 2 paracetamols per keer? Dat mag namelijk en werkt beter. Verder genoeg frisse lucht, water en probeer soms even te rusten. Sterkte, hoofdpijn is niet fijn!

Bah! heel erg vervelend. Idd wil een coldpack je misschien een beetje helpen?
Hoop zo dat je snel opknapt! Beterschap.

Liefs, x

Gisteren ging het goed en nu weer wakker geworden met hoofdpijn.
Maandag de vk gebeld en die zei dat ik moest proberen om meer te drinken. Ik doe een poging. Ben nooit een goede drinker geweest dus moet er echt op letten,
Ik zie het nog even aan en anders bel ik de ha. Ik ganiet weer zo het weekend in.

Als je ook pijn in je nek hebt, kan het dan niet zo zijn dat je stressklachten hebt die hoofdpijn veroorzaken? In dat geval helpt paracetamol inderdaad niet en is de fysiotherapeut een betere optie!

Terug
Bovenaan