Hoofdschudden??!

Beste mama's,

Ik maak me best zorgen om m'n zoontje van bijna 7 maanden. Sinds kort schudt hij met z'n hoofdje in z'n slaap en voor t slapen gaan... Ik heb dit besproken met het c.b. En volgens haar is t heel normaal ivm moeheid etc...

Welke ouder(s) hebben hier nog meer last van??

Graag tips

Yep. Mijn zoontje van 3 maanden doet dit ieder slaapje. Hij doet dit net voor hij in slaap valt en als hij uit zn diepe slaapt komt ook weer. Vond eerst ook heel gek maar hij lijkt zichzelf zo in slaap te krijgen.

Mijn man heeft dit’ al vanaf baby af aan’ mijn man heeft ADHD en die overenergie komt er dan uit. Op dagen dat hij meer geprikkeld is’ wiebelt hij ook meer. Het begon als baby met zijn hoofd en dat is nu hoofd’ benen en armen.

Onze dochter deed dit ook om in slaap te komen. Niks om je zorgen over te maken. Inmiddels is ze nu 9,5 maand en doet ze het niet meer.

Zelfde hier. Mijn zoon is 11 weken en doet dit ook. Valt dan gewoon in slaap. Ook onze arts zegt dat er niks aan de hand is, zolang hij er niet bij huilt (extreme onrust dus). 

Mijn dochtertje doet dit ook als ze overprikkeld
is en in slaap probeert ge komen. Soms
doet ze dit steeds weer opnieuw( wel zonder te huilen). Nu vraag ik mij af of ze dan wel uitrust of dat ze nog echt niet slaapt als ze dit dost?

Terug
Bovenaan