hoofdspinsels

A

Anoniem

Guest
Hallo dames! ik heb een paar vragen en ik HOOP echt dat ik antwoord krijg!
wij gaan volg.maand voor het eerst naar de gyn:
- gaat partner altijd mee met jullie?
(spermaonderzoek is al geweest)
- krijg je meteen inwendig onderzoek?
- worden er foto's gemaakt?
- hoe "draag je je schaamhaar"?
(moet ik hier uberhaupt
over nadenken? ben preuts!!
- bestaan die beruchte beugels nog?
- moet je wachten op uitslag?

HELP ME PLEASE!!!

ik ben vandaag voor het eerst naar gyn geweest,ik was heel zenuwachtig,maar toen ik eenmaal in het kamertje was viel het wel mee,ik had een hele aardige gyn,maar volgens mij zijn dat de meeste wel want die hebben ook geleert hoe je vrouwen in zn toestand moet behandelen en omgaan.
hij had eerst in me gekeken,daarna echo gedaan,oja en van tevoren had hij wat vragen gesteld,over hoe lang ik aan de pil was,hoe oud ik was toen ik voor het eerst ongesteld werd,of ik een ziekte had of dat er een afwijking in fam was,en of mijn vriend wat mankeerde,die was dus niet meegeweest,hij moet volgende week wel sperma erheen brengen.
zo dit was mijn verhaal.
hoe ging dat bij jullie dat spermaonderzoek?en moet het echt in glazenpotje wany die heb ik namelijk niet erbij gekregen.
ik hoop dat je zo wat wijzer wordt.
succes ermee.
gr mutske

Hoi Anouk,

Mijn vriend is de eerste keer niet mee geweest. Toen stelde de gynaecoloog een paar vragen over cyclus e.d. en kreeg ik een uitstrijkje en een inwendige echo.
De tweede keer is mijn vriend mee geweest en legde verpleegkundige uit hoe de procedure verder gaat. Werden er bij mij buisjes bloed afgenomen om hormoonspiegels na te kijken en (is standaard) na te gaan of je geen chlamidia hebt of hebt gehad. Mijn vriend kreeg een potje mee voor sperma-onderzoek. Binnenkort moeten we voor de 3e keer naar het ziekenhuis, met z'n 2'en, krijgen dan een vragenlijst.
En een paar weken later krijgen wij de uitslagen van de bloed- en spermaonderzoeken.
Er werden (tot nu toe) geen foto's gemaakt.
En geloof mij, ik denk dat een gynaecoloog echt niet gaat zitten opletten hoe je schaamhaar zit! Dus maak je daar maar geen zorgen over.
Wat je preutsheid betreft, ik heb dat ook wel hoor. Misschien een tip:
trek een wijde rok aan of een broek met een lange trui. Als je je dan omgekleed hebt (=achter een gordijn) dan voel je je minder bloot.
Hoef je alleen te gaan zitten/liggen en dan doe je je rok of trui omhoog.

Succes en maak je niet druk want het valt best wel mee...

groet,
Jackje

scheer je schaamhaar in de vorm van een pijl naar beneden dan weet ie je gaatje wel te vinden
sjonjonge wat een vraag
ofdat zon vent het wat intereseert hoe jou kut eruit ziet

Terug
Bovenaan