hoofdsuizen

ik heb sinds ik zwanger ben (nu 17 weken) last van enorm hard gezoem in mijn hoofd.
Ik wordt er echt wakker van en steeds als ik bijna in slaap val begint het weer, gemiddeld zo,n 2 nachten per week dat ik niet slaap.na de 2de nacht ben ik dan totaal kapot en meld me ziek.De dokter weet ook niet wat het is.Het kan met de betere doorbloeding van de zwangerschap te maken hebben, maar hij weet het dus niet.Ook de kno-arts weet het niet.
Hebben meer vrouwen hier last van en wat doen jullie hieraan???

liefs Diana
 
Hoi Diana,

Ik herken een beetje wat je bedoeld. Ik heb namelijk de eerste 7 maanden veel last gehad van mijn oren die dicht klapten, niet echt suizen dus maar wel behoorlijk irritant als je steeds je eigen geluid in je hoofd hoort. Het heeft alles te maken met de doorbloeding door je lichaam en dus ook door je hoofd. Ik weet dit van mijn VK want die vertelde mij dat dit een verschijnsel was dat bij de zwangerschap kan horen.
Weet je wat wel grappig was, ik wist aan mijn oren dat ik voor een tweede keer zwanger was ondanks dat de test negatief bleek te zijn (want bij mijn eerste had ik het ook). Heeft het toch nog zijn functie gehad!
Hopelijk heb je hier wat aan. Nog een fijne zwangerschap en als het goed is wordt het minder hoor!
Groetjes Christa
 
Terug
Bovenaan