hoog bed

nou meiden we hebben hier de bed verhogers er onder uit gehaald en ik moet jullie zeggen. ik mis   het hoge bed. idioot natuurlijk maar toch. hebben jullie dat nou ook??

hoi
nee ik mis ze totaal niet toen de kraamverzorgster weg was gelijk het bed weer naar beneden gedaan. Maar ons bed stond ook wel heel hoog er pasten namelijk geen klossen onder dus hebben we het bed met bierkratten omhoog gedaan.
OP het moment dat ik dacht het gaat gebeuren vandaag hebben mijn mannetje en ik ze eronder gedaan. Alleen staat het bed nu een beetje wankel, zou wel komen door het gespring van kevan op het bed die denkt soms dat het een trampoline is denk ik.hihi

groetjes kim

Hi Jantine,

Wij hebben een boxspring met extra dikke matrassen, hierdoor hoefde ik mijn bed niet te verhogen. Ik heb niet een super zware bevalling gehad, ben wel gehecht enzo...maar moet zeggen dat ik het heerlijk vind dat mijn bed wat hoger is. Ben er zo in en vooral uit!!! Dus, JA, ik kan mij voorstellen dat je die hoogte wel mist.

MAUS

hoi..

ik haatte het dat het bed zo hoog stond..
toen mijn weeeen begonnen heeft manlief ze er snel onde gezet en toen ik bevallen wad heeeeeeeeeeeel snel er weer onder vandaan gehaald.
ach ja 1 nadeel kraamhulp mocht het bed dan niet verschonen.
nou dat deden we dan maar mooi zelf..

ik vond het dus helemaal niks en mis het totaal niet.!!

kus tanja
mama van Nika

door het hoge bed is mijn wond weer open gescheurd!! Het was net ff te hoog voor mij waardoor ik heel erg moest rekken om in bed te komen. Resultaat dat ik nu dus veel langer met een wond rond loop. Hebben het bed gelijk omlaag gedaan toen de kraamhulp gisteren vertrok!!!

heerlijk weer zo'n laag bed!! Vond het hoge bed zo'n sta in de weg

groetjes guppie

ik snap dat het voor sommige een sta in de weg is maar toch aangezien wij lange mensen zijn

maar inmiddels moet ik wel zeggen dat ik het heerlijk vind weer zo laag. lekker hoor

Terug
Bovenaan