<p>Hallo meiden,</p><p>Bij deze wil ik even mijn verhaal kwijt. Ik ben nu 9 weken zwanger. Ik heb een grote kinderwens en na een miskraam eerder dit jaar ben ik hier dan ook super blij mee. 1,5 week geleden hebben we onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. So far so good. </p><p>Nu heb ik sinds 3 weken behoorlijk last van de "gebruikelijke" zwangerschapskwaaltjes: moe, zere borsten, darmen en maag van slag en 24/7 misselijk en een vieze smaak in m'n mond. Vooral de misselijkheid valt mee zwaar. Ik hoef bijna niet over te geven maar ik loop wel heel vaak te kokhalzen. Doordat ik me zo beroerd voel doe ik weinig en zit ik vooral veel thuis. Terwijl ik normaal van alles onderneem en veel met vrienden afspreek. Ik heb nu helemaal nergens zin in. Ik voel me heel eenzaam en down en moet vaak huilen. Daar voel ik me vervolgens weer rot over omdat ik zo graag blij en dankbaar wil zijn dat ik zwanger ben en ik wil niet constant klagen. Doordat ik hooggevoelig ben komen alle lichamelijke klachten en emoties nog net wat harder bij me binnen. Het liefst wil ik gewoon in bed kruipen en daar een paar weken blijven.</p><p>Ik weet (hoop) dat ik me over een paar weken waarschijnlijk wel beter ga voelen maar voor nu wou ik even mijn verhaal kwijt. Zijn er misschien meer vrouwen die zich hierin herkennen?</p>