Hoogte bed /klossen

<p>hoi! Ik overweeg een co sleeper maar wij hebben een boxspring en dat is vrij hoog. Nu heb ik een cosleeper van petit amelie die wel past maar ik bedacht me dat voor kraamzorg je bed moet worden verhoogd mbv klossen (toch?) en dan past die co sleeper dus niet meer. Hoe doen andere dit? </p>

Wij hebben ook een boxspring en de cosleeper van petit Amelie. Wel degene gekocht die geschikt was om aan te schuiven bij een boxspring. Ons bed is zonder klossen 60 cm en met klossen rond de 80 cm. Volgens de kraamzorg hoeven de klossen er echt niet de hele kraamweek onder als je jezelf kunt verzorgen. Wij gaan de cosleeper op de hoogste stand zetten en dan past het bij ons net. 

Wij hebben ook een boxspring en de cosleeper van petit Amelie. Wel degene gekocht die geschikt was om aan te schuiven bij een boxspring. Ons bed is zonder klossen 60 cm en met klossen rond de 80 cm. Volgens de kraamzorg hoeven de klossen er echt niet de hele kraamweek onder als je jezelf kunt verzorgen. Wij gaan de cosleeper op de hoogste stand zetten en dan past het bij ons net. 

80 cm moet het bed zijn werk zelf in de kraamzorg het is puur voor de rug van kraamverzorgende die moeten jaren mee ook haha en wij moeten ergonomische kunnen werken ergens 

Het bed staat bij ons op klossen en de co sleeper staat er op 2 bierkratjes naast ? vast gemaakt met tie wraps. Is toch maar voor een weekje. Daarna klossen en kratjes weg

Ik heb sws een ziekenhuis bevalling dus heb mijn bed niet op klossen gezet. Gewoon een extra matras leg ik erop als de kraamzorg er is zodat het voor haar de juiste hoogte is. Heb je niet toevallig een extra 1 of 2 persoonsmatras?

Terug
Bovenaan