Hoogzwanger een kinderfeestje vieren... Ideeën...???

Hoi allemaal,
Gisteren werd onze oudste dochter 7. Wij hebben nog één week vakantie en daarna gaat ze weer naar school. Ze wil natuurlijk nog erg graag een kinderfeestje, dus ik heb maar bedacht dat we dat niet te lang na de vakantie gaan doen...
Alleen.... ik ben nu 33 weken zwanger (van de derde)
Wie heeft er ervaring en / of tips om zwanger nog een leuk feestje in elkaar te zetten?
Groetjes, J

Je kan natuurlijk met de kinderen naar Ballorig gaan, en dan zo'n verjaardags arrangement nemen. Dan hoef je zelf de rommel niet op te ruimen, niet voor eten en drinken te zorgen.. En de kinderen kunnen lekker spelen! Terwijl jij lekker kan blijven zitten met een koppie thee
Misschien een idee voor je? Kijk anders ff op de site.. daar staat ook op wat je allemaal krijgt bij zo'n arrangement. En volgens mij is het niet eens zo heel duur ook!

xx Bren

www.ballorig.nl

Hai Ballorig en Monkey Town zijn goed te betalen. Ik geloof dat je vanaf 5/6 euro per kind een arrangementje hebt.

Een speeltuin met een ijsje toe is ook altijd leuk toch? Of eeeh maar dat moet je zien zitten. Met de dames gourmetten in de tuin? Vinden ze vaak geweldig! Alles kant en klaar kopen bij de supermarkt en klaar is klara. Heb je er hulp bij of moet je alleen de kids onder de duim

houden?

gr.Ing

Hoii,

Ik ben nu 38 weken en heb twee weken terug het verjaardagspartijtje van mijn dochtertje gevierd. Wij zijn naar bubble jungle geweest. Is echt goed te doen. Was wel samen met mijn man.
Bubble jungle is ook een soort ballorig.....

Zondag vieren we haar verjaardag met de familie. Hopelijk blijft de kleine nog waar hij is.

Terug
Bovenaan