hoogzwanger en bodypainting

Hallo Iedereen
Mijn zus Zenaida is hoogzwanger van haar laatste (2e) kindje en heeft 1 grote wens. Ze heeft in een tijdschrift voor as moeders iets gelezen over bodypainting. Ze wil heel graag zelf geschildert en gefotografeerd worden nu ze zo'n mooie dikke buik heeft. Weet iemand waar je dit betroubaar kunt laten doen? Heeft iemand ervaring? Mijn zus is iedereen die reageert bij voorbaat dankbaar.
groetjes Maaike
 
Ik heb wel pas in de krant gelezezen over een 2e hands baby winkel waar je ook je buik kan laten schilderen zodat je de foto als geboorte kaartje kan gebruiken. Helaas heb ik het artikel niet meer, maar volgens mij gebeurt het wel vaker. Heb je al via een zoekmachine op internet gezocht?
 
Een tijdje geleden heeft iemand hier een berichtje geplaatst die buiken beschildert. Ze woont toevallig bij mij in de buurt (Zuid LImburg). Ik heb het nog niet laten doen, maar ze vertelde mij wel dat ze gewone carnavals schmink gebruikt en dat ze alles kan schilderen wat jij maar wilt. Het was niet eens zo gek duur, ik geloof iets van 20 euro.

Ik denk dat ik het wel laat doen als mijn buik straks echt heel groot is.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan