Hoogzwanger solliciteren....

Hoi dames,

Ik zit al de hele ochtend achter de PC. Jaja, ik ben vacatures aan het zoeken en sollicitatiebrieven aan het versturen! En dat hoogzwanger!
Ik zie het dus ZO ENORM NIET ZITTEN om terug te keren naar mijn huidige werkgever na mijn verlof dat ik de gok maar waag en gewoon solliciteer.
Niet geschoten is altijd mis en wie weet...kan ik per 1 feb wel lekker aan iets nieuws beginnen!

Ik hoop het zo. Denken jullie dat het zin heeft om met zo'n dikke buik te solliciteren terwijl je pas in januari 2009 beschikbaar bent?

Liefs, Billie
38w4d

hoi billie

je bent niet de enige hoor!!!
ik ben nog niet begonnen met solliciteren, al zou mn vriend dat wel graag zien.

maar naar ruim een jaar of anderhalf niet gewerkt te hebben, zou ik nu toch genoodzaakt weer aan de slag moeten in jan/feb.
ik heb eigenlijk geen zin om nu te solliciteren al zou ik wel snel eraan moeten beginnen.
dus snap hoe je je voelt.

liefs wendy

Hoi hoi,

Waarom zou het geen zin hebben om nu te solliciteren? Je evt. nieuwe werkgever neemt je toch pas in dienst als je verlof er op zit. Gewoon doen hoor. Jammer dat je het niet ziet zitten om naar de huidige werkgever terug te gaan. Hopelijk vindt je op korte termijn een leuke nieuwe baan. Succes!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan