Hooiberg

Hoi allemaal,
Zo even een nachtje weg geweest. Ik had een hooiberg met ontbijt op bed service gehuurd voor de nacht voor en ochtend van onze 4e trouwdag. (verrassing voor mijn man).  Het was echt een romantisch  succes, even er helemaal uit.
Heb nu drie hormoonspuiten gezet en heb vandaag de hele dag zo'n "ik ga ongesteld worden"-gevoel in de buik... Ik heb ook het gevoel dat ik wat afwezig ben en me slecht kan concentreren. Maar ach, dat gaat allemaal wel weer over.....
groetjes Sherene

Hoi,
Ben jij ook ze benieuwd naar maandag? Ik heb maandag ook weer een echo om te kijken hoe het er voor staat. Is het voor jou de eerste keer, met hormonen? Voor mij wel. Merk jij er iets van? groetjes

Hia Noortje,
Nee dit is niet mijn 1e keer met hormonen (heb alle 6x IUI ook hormonen gehad; Puregon 75IE) Maar mijn dosis is nu wel verdubbeld naar 150IE en daarnaast dan de hormonen die in de decapeptyl zitten (om mijn eigen cyclus tegen te houden). Ik moet zeggen dat het me wel meevalt.(weet niet of mijn man er ook zo over denkt, maar die had ik dus gepaaid met de hooiberg, kan hij daar wat op teren!)  Maar ik denk dat ik wat concentratieproblemen heb en afwezig kan zijn. Of dat door de hormonen komt of gewoon door de spanning van alles.... weet het niet.
Maandagochtend heb ik mijn echo en dan hoor ik waarschijnlijk wanneer de punctie gaat plaatsvinden. Spannend....
groetjes en succes Sherene

Terug
Bovenaan