Hooikoorts baby

Hallo allemaal,

Onze dochter 9maand heeft allelei klachten die passen bij hooikoorts..
Loopneus, last van de ogen, hoesten en niezen.
Ook heeft zei exzeem plekjes.
Ik ben al een aantal keer bij de huisarts geweest omdat zei ook erg benauwd is en af en toe zo erg dat het leek alsof ze geen adem meer kreeg. Voor de benauwdheid hebben wij een pufje gekregen maar veder krijg ik niet veel hulp van de huisarts.

Iemand ervaring met deze klachten en of hooikoorts?
Advies tips alles is welkom ik ben een beetje einderaad..

Alsvast bedankt ?

Groetjes, Tess

Kun je met je zorgen terecht bij het consultatiebureau? Wellicht is daar iemand met ervaring of een jeugdarts die met andere ogen kijkt dan je huisarts. Succes!

Hooikoorts schijnt nog niet te kunnen op die leeftijd. Is het niet gewoon een verkoudheidje?

Je zou frambozenzalf kunnen gebruiken voor de eczeem plekje. Werkt heel goed. Te koop via instagram babynaturalshop of ziltezusjes.

Inderdaad dit ook allemaal besproken met het consultatiebureau, die vond dat de huisarts ook niet heel goed handelde en gaf aan dat als het erger werdt of weer terug kwam gewoon weer na de huisarts moest gaan, net zo lang tot ze wel wat zouden doen..
En lukt dat niet, dan hun weer bellen om te kijken of een kinderarts van hun er is naar kan kijken

Ik heb het na gevraagd via een verpleegkundige/huisartsen app, die gaven aan dat de symptomen die ze allemaal had wel erg op hooikoorts lijken.. ook omdat het even wat beter ging toen we 2 dagen niet buiten waren geweest en na een middag/avond buiten begon het zo weer opnieuw

Terug
Bovenaan